Wednesday, 21 August 2013

Nama Raja Di Mahkamah Akhirat, Cuma Bahan Bidaan Di Mahkamah Dunia

Maliki Yaumidiin.

Maka berbondong lah para paderi dan pengikut nya serta talibarut mahu membida nama maha agong "ALLAH" untuk kegunaan komersial.

Beribu tahun tidak menyebut nya , kini gatal pula nak guna, selama ini sah ke agama mereka?

Jika di Indonesia kerana cara sebegini amat berjaya menarik ribuan umat Islam masuk ke agama Kristian kerana umat Islam yang jahil itu berkata "apa salah nya , di gereja pun Allah di masjid pun Allah".

Cuma mereka tidak terus bertanya Allah ini datang dengan pakej lengkap bersama Muhamad nya.Sedang pembida hanya mahu nama Allah tanpa mahu menerima Muhamad nya,Lantas nama Allah ini juga bunyi nya sama tetapi maksud nya lain.

Seperti nama Suarez pada jersi baju bola dan Suarez pada se ekor lembu, bunyi nama sama tapi hakikat berlainan.'apa salah nya itu Suarez ini pun Suarez".



Kini akibat kelemahan umat Islam di tambah dengan ulama seleweng yang sentiasa memberi sokongan kepada puak kapir maka nama tuhan Raja sekelian Alam, Raja di hari akhirat  dan Raja di hari perhitungan sekadar nama bidaan di mahkamah dunia di hakimi manusia yang mana akhir nya juga akan di hakimi oleh Tuhan yang ini juga ia itu nama pemilik sebenar .

Maka tidak lah berani para ulama tersohor mahu melihat kan diri ke mahkamah kerana khuatir hilang popular kepada pihak penuntut kerana khuatir hilang kasih sayang pihak kafir.







2 comments:

  1. In fourth century, group of people, decide who is god, which might not be god before.

    ReplyDelete
  2. Pengakuan tulus dari saya sendiri IBU RUSDIANA.saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada KI KANJENG DEMANG,saya kerja sebagai PEMBATU HONGKONG selama 7 tahun di HONGKONG ,dengan gaji lebih kurang 2.jt /bln,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,apalagi setiap bulan harus mengirim uang dikeluarga di jawa barat, sudah lama saya mengetahui roomnya ini, juga sudah lama mendengar nama besar AKI, tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal seperti itu, jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng tetapi kemarin waktu pengeluaran, saya coba2 pasang angka 6D benar2 tidak percaya dan hampir pingsang,angka yang di berikan KI KANJENG DEMANG ternyata tembus, awalnya saya coba2 menelpon, saya bilang saya terlantar di HONGKONG, tidak ada ongkos pulang,terus beliau mebantu kasih angka 6D, lansung saya disuruh mendaptar jadi member mulanya saya tidak percaya, mungkin angka ini keluar, tapi dengan penuh pengharapan saya pasangin kali 100 lembar, sisa gaji bulan ternyata tembus….!!!sekali lagi terima kasih banyak KI KANJENG DEMANG, saya sudah kapok kerja jadi pembantu,rencana minggu depan mau pulang aja ke jawa barat,,buat AKI,saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI. yng berminak ingin minta angka goib silakan hubungi KI KANJENG DEMANG Di Nomr ini 081-234-666-039 terima kasih....????>>>ATAU KLIK DISINI

    ReplyDelete