Wednesday, 19 April 2017

Tiap Kali DAP Bermasalah , Muncul Lah Gambar Dan Video Dyana Dan Khairil Berasmara. Fikirkan Lah.




Agak nya kita semua kena tipu dengan permainan politik ala Yahudi Singapura melalui parti beragenda merbahaya ia itu DAP.

Agenda nya merbahaya kerana taring dan kuku nya masih di simpan , kerana berhasrat mengeluarkan nya apabila sudah berkuasa atau dapat berkuasa melalui orang melayu islam yang jahil.

Pada Saat ini semua yang baik baik sahaja cuba di tonjol bagi membeli jiwa dan hati murah orang Melayu Islam.

Ketika DAP menghadapi krisis CEC dulu, di mana penipuan dan manipulasi undi pada CEC DAP, dan DAP tidak dapat menjawap nya , tiba tiba muncul gambar Khairil Khir Johari dengan Dyana Sofe adalam keadaan intim.

Konon konon gambar di sebarkan oleh isteri Khairil sendiri, konon lah.

Maka semua pun berhari raya mempamerkan gambar itu seolah olah Khairil dan Dyana telah tersepit kerana gambar intim itu. Maka terlupa lah kita semua sekejap pada kes penipuan undi DAP.

Kemudian dari itu, tidak berapa lama , DAP telah tersepit dengan isu terowong pula dan wang yang lesap dari penipuan konsultan.

Maka semua pun sedap membalun DAP terutama Guan Eng.

Banyak perkara DAP tidak dapat menjawap pada isu ini ,kerana sememang nya ada unsur kelentong.

Sedang sebuk semua tumpu pada hal ini, muncul pula Video Khairil Khir menari pula dengan romantik nya bersama seorang gadis, mirip mirip ala Dyana Sofea juga.



Entah Khairil dengan Dyana atau bukan, ia tidak penting kerana “diversion” itu lah yang penting untuk disebarkan.

Maka troopers pro kerajaan pun “syok” lah dengan hal ini dan semua pun membalun lagi.

Maka teralih lah isu terowong sekejap.

Kemudian apa? Oh kisah Guan Eng dan krisis kepimpinan di Penang pula up.

Ada ahli DAP mahu Guan Eng meletak jawatan dan undur kerana banyak perkara , dari sekongkol dengan Mahathir sehingga lah kisah rasuah nya.

Selkain itu ramai ahli sudah kjeluar dari DAP, terutama di Melaka, Sarawak dan Penang.
Lim Kit Siang dan Guan eng tersepit lagi.
Amat sukar menjawap kisah kisah skendel DAP dan kisah kuku besi Kit Siang yang enggan meletak jawatan dan undur kerana terlalu lama.

Tup tup, muncul pula gamar bercumbu antara Khairil dan Dyana lagi.

Kata nya majlis privasi, malah emak Dyana sendiri kata itu hak privasi anak nya.

Bahkan pada edisi bercumbu kali ini Khairl tidak mengaku tapi Dyana menjawap seolah olah itu diri nya dengan menyata kan ia kerja kotor serangan peribadi.

Apa yang pelik pada babak bercumbu dan berasmara antara Khairil dan Dyana hanya muncul apabila DAP dan keluarga Kit Siang bermasalah sahaja.

Paling pelik kesemua gambar ada lah dari majlis tertutup dan persendirian sahaja.

Kenapa boleh terkeluar?  Bagaimana boleh terkeluar dan terlepas?

Agak nya jawapan nya mudah, mereka ada lagi banyak gambar sebegitu, ia akan di keluar ikut skala dan ketentuan bila perlu.

Mungkin mereka sudah berkahwin tetapi merahsia kan kerana jika itu gambar suami isteri iai  menjadi tidak “thrill” untuk dipaparkan. Tambah lagi watak “Dyana” hilang sekian lama dikata kan berada di kota London. Tentu ada sebab nya.



Dyana dan Khairil amat rapat kepada Kit Siang, malah Dyana di rekomen oleh Kit Siang untuk bertanding pada parlimen Teluk Intan dan Khairil orang kanan Kit Siang.

Boleh atau tidak kita “assume” ini semua “set up” untuk mainkan kita sahaja.

Jika gambar itu terlalu sulit dan majlis itu juga “limited” kepada tetamu sulit tentu sekali mereka sendiri dengan izin melakukan nya dan menggunakan bahan itu untuk alihan.

Jangan cepat terpedaya pada anak buah Yahudi ini semua,

1 comment:

  1. Takda sapa kisah Dyana & Khairil nak beromen.
    Takda kena mengena dengna rakyat marhaen.
    Lainlah setiap kali mereka bromen, petrol naik
    20 sen setiap bulan, macam kenaikan bulan April ni.
    2-3,11 sen, lama-lama jadi 20 sen!!!!
    Takda siapa kisah, kecuali setiap kali mereka beromen,
    inflasi meningkat 5% macam yang kami semua sedang tanggong
    sekarang. Takat mereka beromen, ada siapa peduli....????
    Bukan sedara mara aku pun.
    Yang kisah cuma blogger UMNO yang dapat SAMSUNG A9.
    Ini ke cara korang buat serangan........????
    SERANGAN TAIK KUCING.

    ReplyDelete