Tuesday, 11 July 2017

"Tiada Cara Lain , Melainkan Semarak kan Semangat Perjuangan Parti" Kata Ketua Penerangan UMNO






“Kalau kita mahu menghadapi PRU-14, kita kena sema­rakkan semangat perjuangan parti sebab ini sahaja ubat kepada politik kebencian. Kekuatan UMNO adalah fundamentalnya. Itulah perkara yang orang nak rosakkan,” 
-Annuar Musa-








UMNO selama ini tidak pernah meraih keuntungan dari kelemahan pihak lawan. itu sudah pasti. UMNO naik atas kebolehan dan kebaikan sendiri.

Bahkan sebalik nya pihak lawan yang mendapat keuntungan politik dari kelemahan dan kesilapan UMNO.

Hal ini kita boleh saksikan sendiri bagaimana ahli pembangkang seperti Rafizi Ramli dan Tun Mahathir tidak mampu bercerita berkenaan kebaikan pentadbiran pembangkang di negeri negeri yang mereka perintah sebalik nya terpaksa bercerita akan kesilapan atau pun memfitnah UMNO dan kepimpinan nya.

Maka kesimpulan nya pembangkang tiada kebaikan sendiri dan kekuatan sendiri untuk dijaja kepada rakyat melainkanm menjaja kisah UMNO dan kepimpinan nya,

Kini UMNO boleh di lihat semakin kukuh dan kian matang dan bakal menghadapi pilihanraya dalam keadaan bersatu padu.

Malah di saat ini UMNO tiada dijangkiti isu jatuh menjatuh atau pun team presiden lawan team bukan presiden.

Perkara ini sangat baik kerana agen perpecahan dan bermatlamat peribadi ia itu Tun Mahathir dan kuncu nya sudah di singgkir keluar dari UMNO.

Ini sejajar dengan prinsip kedoktoran Tun Mahathir sendiri dimana kata jika terpaksa potong kaki atau tangan kerana rosak maka potong lah sebelum dia berjangkit kepada anggota lain.

Dalam satu ucapan nya Ketua Penerangan UMNO dan merangkap Ketua Bahagian Ketereh, Datuk Annuar Musa ada menyampai kan amanat di mana garis panduan untuk survival UMNO harus di patuhi.

Selain itu Ketua Penerangan UMNO ada juga mengariskan tiga syarat lagi untuk dipatuhi.

Paling utama ada lah meningkat kan solidariti sesama ahli UMNO , memperlkasa kan "Walak" kepada pemimpin dan juga menyusunkan "saf" dalam parti.

Maka jelas dalam keadaan orang Melayu di serang dan agama mereka sedang menerima pelbagai ujian, terlihat jelas tiada parti lain yang mampu mempertahan kan agama Islam dan orang Melayu selain UMNO.

Parti parti lain yang ada orang Melayu sebagai ahli nya nampak nya malu malu segan untuk menempelak sekutu mereka dengan isu LBGT , Murtad dan liberalisma kerana ketakutan kehilangan undi kerana mereka hidup dengan undi orang kafir semata mata.

Malah terlihat jelas pemimpin melayu dalam Pakatan Harapan amat takut dengan pemimpin dari DAP yang di ketuai oleh Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng.

Mereka tidak berani lansung menegur atau menempelak kedua beranak dari dinasti Lim walau pun kedua beranak ini sudah tidak popular di kalangan ahli DAP sendiri.

Tetapi sebalik nya badut badut ini amat lantang sesama Melayu jika mereka lihat konon nya ada silap dari kepimpinan UMNO.

Itu lah tanda tanda melayu dan Islam tidak akan selamat jika pembangkang dapat memduduki Putrajaya.

Lebih buruk lagi melayu melayu dalam PH akan di jadikan alat untuk menyerang Islam dan melayu jika DAP perlukan mereka melakukan yang sama .

Sudah pun terlihat dimana orang melayu di jadikan alat untuk memohon RUU ladang babi mega dan juga melayu bertaraf professor dari DAP mempersoal apa salah DAP jika mahu mengkristian kan negeri Pulau Pinang.

Ini sejajar dengan kempen DAP yang mahu menggunakan Melayu untuk hentam melayu (malay screw malay).

Jadi bangkit lah orang melayu dari menjadi alat kepada pihak lain.

Pada ahli UMNO pula , dengar lah nasihat dari Ketua Penerangan yang ada pengalaman dan mengenali musuh UMNO.

Melayu sudah tiada masa dan tiada pilihan lagi.

#yp









No comments:

Post a Comment