Sunday, 7 January 2018

Nyata Sekali Notis Ini Bukan Hasil Kerja SPAD

7.1.2018


Masyarakat cepat sangat hendak memburukan agensi kerajaan , tambah tambah lagi mereka yang selalu nya anti kerajaan.

Kebodohan nyata ada lah mereka menggunakan "medium" baru media ia itu MedSos tetapi mereka hanya menggunakan secara jahil.

Alang alang sudah ada perantara untuk penggunaan MedSos bukan kah elok sangat mereka menghantar pertanyaan terlebih dahulu kepada Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat   dan setelah mendapat maklumat dan pengesahan baru lah menyiarkan ketagihan menyebarkan berita dengan yang berfakta dan sebenar nya.

Namun , itu lah kebodohan , mungkin mereka memiliki "smartphone" namun mereka sendiri tidak "smart"lansung dan pamerkan kebodohan kepada audien yang mereka sendiri ingin jadi hero penyebaran.

Di bawah ini ada lah antara bukti sebaran tidak bijak apabila selamba sahaja tanpa usul periksa mereka menyatakan kesilapan bahasa ada lah dari hasil kerja kakitangan SPAD dan dakwaan ini lah konon nya ini lah tahap kebijaksanaan lulusan Universiti yang bekerja dengan SPAD.

Begitu mudah sungguh mereka membuat kesimpulan.

Atas sebab ini SPAD telah menyiarkan kenyataan rasmi berkenaan salah dakwaan (misleading information) pemberitahuan oleh pihak yang tidak bertanggung jawap.



Cuba cuba lah simpan nomboir ini jika terlihat perkara seperti di atas dan jangan mudah menuduh di mana akhir nya tersilap andai, itu pun nasib baik SPAD belum fikir untuk saman.








No comments:

Post a Comment