Sunday, 15 April 2018

Betapa Gembira Nya Pemandu Teksi Terima Bantuan Sehingga Pembangkang Terpaksa Fitnah.





Baru baru ini insiden di majlis penyampaian bantuan kepada para pemandu teksi telah menjadi viral kerana di gambarkan konon nya ramai pemandu teksi telah keluar dari dewan apabila Perdana Menteri mula berucap.

Konon konon pemandu teksi tidak suka kepada kerajaan dan menunjukkan protes kepada Perdana Menteri .



Pembaca boleh nilai sendiri dengan melihat wajah2 pemandu teksi apabila mendengar pemimpin prihatin nereka mengumumkan kebaikan untuk mereka

Lihat gambar gambar ini sebagai menunjuk kan betapa mereka amat gembira.





Selain itu insiden rebutan mengambil kad Bantuan teksi 1 Malaysia juga di jadikan isu oleh mereka yang dengki dan tidak bertanggung jawap.

Dikata kan konon nya kad itu hanya berguna selepas PRU14 sahaja dan bukan ketika di beri oleh Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat pada hari majlis itu.



Gambar gambar rebutan mahu melepasi garisan beratur di mana terjadi kejadian kalam kabut akibat pemandu teksi tidak sabar untuk beratur di katakan gambar semacam marah dan protes.

Ini semua ada lah tohmahan yang tidak berasas sama sekali.

Pembaca boleh lihat sendiri tiap kali PM Datuk Seri Najib mengumumkan sesuatu perkara berkenaan faedah dan langkah langkah kerajaanm untuk membantu pemandu teksi ada antara mereka bangun dan menepuk dengan gembira.




Pemberian 67,000 Kad Bantuan Teksi Malaysia ada lah bantuan di waktu perlu dan tanda kerajaan prihatin kepada pemandu teksi selain itu Perdana Menteri juga umum beberapa initiatif untuk membantu pemandu teksi termasuk kelulusan automatik BRIM kepada mereka yang ada Masalah

Rujuk sini }=

https://web.facebook.com/SPAD.my/




Umum tahu pembangkang amat mahu menguasai persatuan pemandu teksi dan pemandu teksi sendiri kerana kepentingan Politik mereka , maka apa bila PM mengumumkan "goodies" untuk abang abang dan bapak bapak kita yang ,membawa teksi tentu ia berita baik bagi mereka dan mimpi ngeri untuk pembangkang.

Untuk pemberitahuah ,m kad kad akan di aktifkan serta mereta apabila pemandu teksi mengambil nya.

Di bawah ini kenyataan media SPAD berkenaan majlis pemberian Kad bantuan dan hal berkaitan nya:



#SPAD

4 comments:

  1. HAHAHA.........Habis video ramai-ramai menyerbu
    keluar dewan tu tipu ke, pakcik............?????
    Cer ceria sikit, kenapa mereka menyerbu keluar
    padahal PM tengah berucap. Boleh dengar suara
    Jibbun berucap, "Tolonglah saya, undilah saya...."
    Adakah video tu PELESU................?????
    Pada hemat sayalah, U ARE TRYING YOUR BEST
    TO SAVE najib's water face.
    Fact is, for the first 15 minitus sebelum
    berlaku kejadian berebutkan kad-feul samapai
    30 orang tercedra,dan kena masuk spital,
    keadaan memang aman.
    ITULAH GAMBARNYA YANG kamu tepek tu -
    gambar sebelum mereka bangkit dan keluar dewan.
    Bila the cabbies sedar, Najib is trying to
    bullshit them,mereka pun bangkit keluar dewan.
    Good bye....enof is enof

    cikminah

    ReplyDelete
  2. hang merepek apa? yg gambar kat atikel tu time pm berucap. kat mana jiwa sakit sgt tgk pm bantu org?

    ReplyDelete
  3. Sayangnya aku tak boleh tepek VIDEO cabbies keluar ramai
    ramai dari dewan perhimpunan dengan suara Jibun sebagai
    latar belakang.
    Adakah kamu nak kata, VIDEO ITU PELESU............???
    Jawab jangan tak jawab.

    ReplyDelete
  4. Yg keluar beramai ramai tu nak gi beratur amik kad..bukannya keluar terus balik

    ReplyDelete