Friday 10 May 2013

Himpunan Protes PRU13 Cuma Decoy

Ketika sebelum PRU13, puak PKR cuba mengada kan himpunan Shamsidar. Di mana dalam kes itu nanti akan terbongkar kisah seorang pemimpin parti menibai isteri kawan baik nya.Oleh sebab kes itu begitu mendedah kan kebenaran yang selama ini jika ujud kes sebegini akan di kata kan "fitnah" dan "kerja jahat UMNO" tetapi kes ini lain dari yang lain.

Satu waktu dulu Tun Mahathir berkata Nalla Karuppan ada kemungkinan boleh "black mail" Anwar Ibrahim jika Anwar tidak di turun kan dari jawatan Timbalan Perdana Menteri.Nampak nya syak wasangka Mantan PM itu ternyata benar. Kini di lapor kan Nalla Karuppan ada memiliki bukti amat sahih akan pertuduhan beliau terhadap Anwar. Bukti itu pula sudah di serah kan kepada peguam nya.

Oleh sebab Anwar terkenal dengan licik seperti dalam kes Saiful di mana kes itu memegang rekod terhebat melibat kan pertangguhan yang berpuluh kali maka sesuatu juga pasti telah di rencana oleh Anwar untuk kes diri nya bersama Nalla.



Kini ada pula kes terbaru di mana Azmin menempelak Anwar secara terang  terangan, kita di TC masih kabur apa helah dan apa motif untuk di kait kan dengan kes isteri Azmin dan Anwar.Walau pun penentangan itu berkenaan jawatan MB Selangor tetapi pelbagai kemungkinan boleh di tafsir.

Bagi Anwar yang terkenal sebagai "Raja demo" tentu sekali peluang untuk mengumpul kan rakyat akan di ambil sebanyak mungkin.Sedang rakyat yang berpihak kepada nya masih boleh di api kan , maka selagi itu mereka akan di kerah kan.

Beri lah apa sahaja tajuk , asal kan dapat berdemo dan Anwar akan berada di depan untuk mengepalai nya.

Negara juga secara tidak lansung berada di dalam bahaya.Kerana demi mahu divert kan kes peribadi dan moral Anwar , seperti biasa rakyat akan di seret bersama.Dan pada apa sahaja tajuk protes Awar nama UMNO tetap tidak lekang dari mulut nya.

Anwar boleh buat tuduhan undian tidak betul dan SPR telah menipu, tetapi sekali pun Anwar tidak dapat menjawap bagaimana dia boleh menang dengan sistem tipu SPR.Anwar boleh tuduh pengundi hantu tetapi pasti dia tidak dapat menjawap di mana mereka mengundi dan menguna ic siapa? sedang seluruh rakyat menunggu di depan pintu untuk menangkap Bangla dan Pati dan semua nama sudah di print di senarai lama dulu.



Begitu juga dengan DAP mereka perolehi undi luar biasa untuk diri mereka, yang mereka berani tahan hanya lah orang berkulit gelap tetapi sedikit pun tidak sentuh orang yang berketurunan cina.Ada kah DAP rasis? dan mengetahui orang cina dari mana pun Taiwan , Filipin dan Singapura pasti akan mengundi DAP.

Sebenar nya tiada Pati atau Bangla yang minat nak undi  untuk siapa siapa, mereka sebuk di pelbagai kilang mencari nafkah hidup, mereka sedang sebuk cuci pinggan di restoren, dan sebenar nya electoral roll sudah ada penjumlahan nya, jika di tambah sudah tentu tidak tally lagi begitu juga jika kotak atau beg undi terjatuh sana sini atau di bawa masuk dalam gelap, tentu jumlah pengundi tidak sama dengan jumlah kertas di tambah, itu Anwar dan DAP amat tahu.

Cuma, Anwar memerlukan tajuk untuk mengada kan himpunan, Anwar perlu kan negara ini kocak kacik huru hara , itu sahaja penyelamat diri sendiri.Jika negara dalam keadaan aman  dan tenteram segala rakyat dapat membaca perbicaraan diri nya di dada akhbar dan peti Tv, dan rakyat akan berkata "selama ini kita di tipu, dan memamg orang ini moral nya rendah" itu lah yang Anwar amat takut.




2 comments:

  1. Moga Allah terus memelihara Malaysia dr petualang negara ni..

    ReplyDelete
  2. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat dilupuskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon agar anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.

    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.

    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com. Whatsapp Syarikat: +1 (304) 997-4034
    E-mel saya: fradesyriritia12@gmail.com

    ReplyDelete