Monday 30 January 2023

 


Media tidak henti henti cuba bermain sentimen kebencian terhadap UMNO semenjak orang orang yang mereka harap dapat tumbangkan Presiden UMNO Ahmad Zahid ditunjukan pintu keluar dengan Tindakan pemecatan dan penggantungan.

Sambil mereka cuba sensasikan Tindakan disiplin yang diambil oleh UMNO terhadap pengkhianat parti , mereka tidak pula ‘highlight’ kesalahan pengkhianat pengkhianat umno ini.

Dalam hal ini, individu seperti Khairy Jamaluddin cuba diherokan oleh media,

Baca sini :Parti mana pula yang Khairy mahu ambil alih? - My TV ONLINE (my-tv.online)

1 comment:

  1. PRN bulan Mei 2023 ini masa terbaik melingkupkan saki baki barua LeeKwanYew@DAP dari tampuk kuasa

    Formula turun harga barang ialah dengan melingkupkan saki baki barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dari tampuk kuasa negara.

    Langkah ke dua mewujudkan beratus ratus billionaire Melayu dan jaringan kartel mafia Melayu di segenap sktor

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini..Tak kan Melayu nak bergantung pada rangkaian mafia kartel judi, kartel bapak ayam, kartel dadah, kartel arak, kartel babi.

    Kartel mafia mata sepet yang monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Ini lah kebodohan pemimpin Melayu 60 tahun lama nya dibaruakan oleh kaum mata sepet ini sambil bergantung harapan pada kartel mafia LeeKwanYew@DAP/MCA tak guna ini.

    Pemimpin Melayu dan PM silih berganti tapi kartel kartel mafia mata sepet tetap orang yang sama, tetap nama yang sama dan tetap menguasai semua sektor perekonomian negara..

    Formula mereka mudah sebab nya PM yang ada dolu memang dibawah kawalan kartel mata sepet LeeKwanYew@DAP/MCA berpusat di Singapura@Little Isreal Asia Tenggara..!!

    Ayoh semua bangun orang Melayu lingkupkan pemimpin barua mereka ini dari tampuk kuasa negara pada PRN Mei 2023 ini.

    Kalau dolu ada billionaire Melayu tetapi mereka di adu dombakan di batu apikan sesama sendiri supaya berbunuhan dan bercakaran sesama Melayu. Ujudkan Team A dan Team B dalam Parti UMNo supaya kartel ini mudah membatu api dan adu domba supaya berbunuhan sesama Melayu..!!

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #LingkupkanbaruaLeeKwanYewPRNini

    ReplyDelete