Thursday 23 March 2023

Surat SPRM berkaitan Hakim Nazlan buat rakyat yakin Najib Tidak bersalah dan mahu dibebaskan

 


Oleh Adam Malik

Semalam kecoh di MEDSOS apabila beberapa portal politik dan juga media media menyebarkan surat Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia berkaitan dakwaan salah laku Hakim Mohd Nazlan Ghazali.

Akbat tersebar nya isi kandungan dokumen SPRM itu, ribuan Rkyat telah respon dan memberi pendapat dimerata rata platform yang disiarkan .

Paling ketara dan jelas ada lah ramai berpendapat Datuk Seri Najib Razak harus dibebaskan dengan segera dan merasakan DSNR tidak bersalah.

Baca sini _Surat SPRM berkaitan Hakim Nazlan buat rakyat yakin Najib Tidak bersalah dan mahu dibebaskan - My TV ONLINE (my-tv.online)

5 comments:

  1. Wahai ahli UMNO,

    Sedarlah.

    UMNO sudah gugur perjuangan asalnya. Parti UMNO tidak ada lagi.
    Yang ada ialah bangkai yang diperalat untuk menyelamat pemimpin yang bergelumang dengan jenayah.

    DR MAHATHIR BIN MOHAMAD

    24 Mac 2023

    Pssstt.. barua barua LeeKwanYew@DAP sudah bergadoh sesama barua LeeKwanYew@DAP.. Jom siapkan pop corn tambah dan kopi panas ...Lupo kan ajo proklaiminasi bangang kau tu

    Haah Jommm orang Melayu' semua tepok tangan Dan layannnn..!

    ReplyDelete
  2. (Video) Kalau Jokowi mahu lingkupkan Singapura kenapa kita terhegeh hegeh mahu jadi barua LeeKwanYew@DAP..!? Malaysia bila lagi nak lingkupkan LeeKwanYew@DAP..!?

    Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama pegangan kalimah dan akidah..!!

    https://youtu.be/rGwUQj8ZSWM

    Sepertiga orang kaya di Singapura adalah Dari Indonesia. Dan tak kurang hebat nya Kartel kertel Mafia Mata Sepet Malaysia yang dinaungi oleh pemimpin pemimpin Malaysia dangan membela kroni kroni mata Sepet.

    Wang asing paling banyak di Singapura ialah Indonesia Dan wang Kartel mafia Mata Sepet Dan barua barua LeeKwanYew@DAP Dari Malaysia adalah No 6 di Singapura..!!

    Saya Ulanggg..!!! No 6 terrrbanyak wang orang Malaysia di Singapura..!!

    https://youtu.be/qARRqKkzSZw

    Walaupun Perdana Menteri silih berganti tapi Kartel Dan mafia Mata Sepet yang berkiblat pada Singapura masih menguasai dan mencatur politik setiap Perdana Menteri Malaysia termasuk PMX.

    https://youtu.be/k3v4imdmCWk

    Tidak tekecuali di Indonesia keadaan lebih parah bila mafia mafia migas dann mafia menguasai sumber daya alam jugak berkiblat ke Singapura.

    https://youtu.be/iAPx8NDiKyM

    Import mentah harga murah ke Singapura dan jual semula ke Indonesia dengan berkali lipat harga nya. Beri air mentah 3 sen jual ke Malaysia balik berlipat Kali ganda. Video bawah ni haah

    https://youtu.be/MU0W5e4C3Rw

    Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

    Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

    Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

    PRN June 2023 ini adalah masa terbaik melingkupkan saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew secara total.

    Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara...

    Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara... Kalau pandai trading kita bina rangkaian traders Kartel mafia Melayu' yang menjanjikan pulangan sangat lumayan

    https://youtu.be/o8DAUj49L9M

    Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

    Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

    Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama peganang kalimah dan akidah..!!

    Saya ulanggggg..

    https://youtu.be/qARRqKkzSZw

    video atas ni (saksikan video atas tu..!!)

    ReplyDelete
  3. Banyangkan kalau Indonesia Dan Malaysia putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura... Suma rakyat Kartel mafia Dan anak Lee Kwan Yew akan gentle telo masing masing..!!!

    Banyangkan duit kroni barua DAP@ LeeKwanYew yang dah di bakul sampahkan iaitu Tun Mahathir dengan kroni mata sepet nya spt Vincent Tan, Getting, YTL, IOI, SP Setia , Robert Kwok Dan Hong Leong Group... mau anak Lee Kwan Yew gentle telo tak berlagu..

    Kikikiki

    ReplyDelete
  4. Hanya Bossku yang mampu lakukan dengan baik bila berurusan dengan Arab Saudi. Pemimpin lain semua hampeh..

    Hubungan diplomasi tertinggi pernah dicapai oleh Malaysia dengan Arab Saudi adalah ketika era pentadbiran kerajaan Barisan Nasional ditunjanggi UMNO.

    Apabila menyaksikan, bukan sahaja kuota Haji Malaysia dinaikkan secara mendadak, tetapi juga pelaburan luar biasa Arab Saudi ke atas Malaysia, seperti RAPID Pengerang di Johor.

    Namun selepas Bossku dijatuhkan oleh musuh politiknya, hubungan Malaysia dengan Arab Saudi suram, dengan dasar luar Mahathir - PH yang gemar bermusuh dan suka syok sendiri di persada antarabangsa.

    Pemulauan tertinggi yang diterima oleh Malaysia daripada Arab Saudi adalah pada KL SUMMIT 2019, apabila Arab Saudi secara tegas mengatakan Sidang Kemucak 2019 itu adalah sidang perpecahan.

    Hari ini, hubungan Malaysia-Arab Saudi tidak lagi semesra dahulu. Jiran kita, Indonesia, kini dilihat sebagai negara 'yang boleh dipercayai' berbanding kita.

    Malah kesemua Perdana Menteri selepas kejatuhan Bossku tidak dapat bertemu dengan pemerintah tertinggi Arab Saudi itu.

    ReplyDelete
  5. Kalau nak cepat melingkup nya Selangot makan KJ harus diwar warkan sebagai calon MB Selangor DUN di kawasan Sg Buloh...

    Hot FM Dan KJ jadi DJ bakal mendapat liputan meluas media social setiap Hari Isnin Dan Jumaat...

    KJ secara simbolik nya sudah berkempen dengan Hot FM untuk melingkupkan Selangor secara total.

    UMNo bukan pilihan untuk Melayu' sebab UMNo Dan malu untuk menyuarakan perjuangan orang Melayu' Dan Islam



    ReplyDelete