Sunday 28 May 2023

Giliran Hj Hadi huru harakan PH BN pula?

 


Oleh Adam Malik

PAS sememang terkenal sebagai Parti yang tidak berpendirian.

Imej agama yang dibawa oleh nya , sebenar nya menjatuhkan maruah Agama Islam.

Islam tidak sebegitu, kerana yang bersikap sebegitu tanpa pendirian ada lah parti PAS sahaja.

Baca sini : Giliran Hj Hadi huru harakan PH BN pula? - My TV ONLINE (my-tv.online)

6 comments:

  1. Nasib umno dari punya restoran beratus bijik dah jadi nasi tambah di pelbagai milik dapigs..
    kacian.. hehe

    ReplyDelete
  2. SPRM Memanggil Anak Mahathir Kerana Pengubahan Wang Haram.. Barua vs Barua makin panasssss ...!!

    Tak dapat apak, anaknya pun jadi lah.. Yesss Barua VS Barua DAP@LeeKwanYew makin panass, makin sensasi dan makin hottt..!! Kasi tepokkk satu kali alls..!!

    Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah memanggil anak bekas perdana menteri untuk merekodkan kenyataan berhubung siasatan yang sedang dijalankan di bawah Pencegahan Pengubahan Wang Haram

    SPRM merekodkan keterangan 14 saksi dalam tempoh beberapa minggu lalu, termasuk keterangan ahli perniagaan dan bekas menteri itu.

    Media melaporkan bahawa SPRM telah memulakan siasatan terhadap seorang bekas menteri dan ahli perniagaan bergelar Tan Sri. Siasatan itu bertujuan untuk menyiasat dakwaan penyelewengan dana berjumlah lebih RM2.3 bilion milik negara.

    Ketua Pesuruhjaya Tan Sri Azam Baki mengesahkan perkara itu menyatakan siasatan tertumpu kepada Seksyen 23 akta SPRM 2009 mengenai kesalahan salah guna kuasa untuk mendapatkan rasuah dan kesalahan pengubahan wang haram mengikut Seksyen 4 (1) AMLATFPUAA 2001.

    Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Fak Yew Lah, Koh Lon Tit, Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Bu Toh Mak Lu, Pu Kee Mak, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Pan Tat ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong, Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Pha Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

    Dulu fitnah Najib sampai togel dikerjakan sekarang fitnah Mahiuddin... Akhirnya Jho Low lesap dan kaum Jho Low tepok tangan ketawa terbahak bahak tengok barua barua mereka DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri dan sampai sekarang barua mereka iaitu kes Zety Taufik Ayman lesap 700 juta sampai sekarang terkinja kinja senang lenang.. macam pantekk la semuanya

    Inilah cara barua DAP@LeeKwanYew linkup dan laga laga kan kaum Melayu...

    Semua kaum Melayu jangan terikut terkinja Kinja pula jomm mari kita tengok Dan tepok tangan barua barua Melayu DAP@LeeKwanYew berbunuhan. Lagi cepat barua ni mampos lagi cepat Melayu bersatu semula.. haha tepokkk..!!

    Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Kalau PN menang nanti ( insyallah menang PRN) Dan kerajaan bertukar maka

    1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
    2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
    3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
    4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
    5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
    6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
    7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Jangan ujudkan lagi Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus Kartel mata sepet supaya Melayu' screw Melayu spt ucapan Super Man DAP.
    8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.
    9. Lupakan Singapura pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia.
    10. Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import dan sebagainya.

    Saya ulangggg..!!! Padan muko kau hanatt

    Lingkupkan saki Baki barua barua DAP@LeeKwan Yew PRN June 2023 nanti.

    Masa kasi Pelingkup semua saki baki barua barua DAaP@LeeKwanYew semakim hampir.. June 2023 PRN Kasi lingkup semuanya..

    ReplyDelete
  3. Dedak untuk bebudak kaki auta umno dah tak jalan sebab semua dedak dah disakau dapigs, pkrbao & pandapigs.
    manager dedak pun dari dapigs.
    kaciaaan anak2 ayam umno dedak dah kurang dan nak harap dari wakpono jangan harap la sbb wakpono pun kena tunggu dedak dari limpigsial. hehehe.
    Geng2 cytro ph byk yg tambah motokar baru yg ahem ahem cytro umno tak jeles ker?

    ReplyDelete
  4. .Kalau diri rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik.

    Dalam menghadapi PRN 6 negeri, naratif sonsang UMNo yang menyeru kepada menyokong dan mendokong Aljub, PKR dan DAPig terus di dendangkan. Tengok la siapa yang mendendangkannya.

    Kepimpinan UMNO langsung tidak mendengar keluh kesah ahli dan rakyat yang mahukan penjelasan apakah ameno sudah boleh menerima politik liberal, isu Kalimah suci, isu murtad Lina Joy, hak kesamaan kaum dan agama, hak kesamaan gender, perjuangan LGBT dan lain lain yang terang bertentangan dengan roh dan semangat perjuangan parti selama ini.

    Wak Jahit nafikan ada barua barua suruan AlJubori pujuk Hadi sertai kerajaan campuran. Fitnah Wak Jahit Hadi beebohong ada walaun nya pujuk PAS sertai Kerajaan Campuran.

    Tapi Hari ini jengg jengg... Timbalan PAS pulak yang mengesahkan ada walaun barua PH pujuk PAS sertai Kerajaan Campuran DAP@ LeeKwanYew. Skg apa pulak Wak Jahit cakap pulak nnti..!!

    Timbalan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Ibrahim Tuan Man mengesahkan ada beberapa pihak menghubungi dan menemuinya bagi membuat tawaran sama seperti yang didedahkan Presidennya, Tan Sri Abdul Hadi Awang sebelum ini.

    Dakwa Tuan Ibrahim, tawaran menyertai kerajaan perpaduan itu disampaikan wakil kerajaan yang bertemu dengannya sendiri.
    “Namun kami nyatakan pendirian kekal bersama Perikatan Nasional (PN) sebagaimana janji semasa kempen dan kami tidak akan berbohong dengan pengundi

    Kalau pemimpin UMNo utama rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik tapi bukan pada ahli marhaen UMNo hokeyyy..!!

    Saya Ulanggg..!!

    No UMno No DAP

    Kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Melayu wajib mengundi untuk cantas calon sogok wang – Mahathir

    Yer Tun.!! kami ssangat sokong sekali saranan itu. Tentunya pemimpin Melayu' yang paling awal akan dicantas ialah Mukhriz Mahathir.... Kah kah kah..!

    Oleh itu apa gunanya mengundi dalam pilihanraya. Sama ada politik bosan atau tidak, hakikatnya ialah undi menentu siapa jadi Kerajaan. Jika orang Melayu tidak undi, yang akan jadi Kerajaan ialah orang yang mendapat undi.

    https://www.thethirdforce.net/melayu-wajib-mengundi-untuk-cantas-calon-sogok-wang-mahathir/

    Untuk pengetahuan Tun Mahathir Mohammad orang Melayu' yang paling awal akan di cantas ialah Mukhriz Bin Mahathir aka Boboi...

    jujurnya, di luar sana, di kalangan ahli dan penyokong UMNO sedang berada dalam dilema... rasa kecewa, rasa bersalah dan kemarahan yg makin membuak buak, dan semua perasaan ini sedang dibendung dalam sebiji periuk yg bertudung rapat dek kerana keberadaan UMNO menjadi sebahagian drpd kjaan yg memerintah... untuk biarkan ia meletus dan membuak keluar juga bukanlah satu pilihan yg bijak kerana yg sedang menanti dan menadah tangan di luar adalah mereka yg juga langsung tidak boleh dipercayai, yg sanggup menikam di tengah tidur walaupun sama2 lelap sebantal...

    Anwar Kena Berwaspada Dengan Tindakan Luar Jangka 'The Silence Supporters' Di Kalangan Orang Melayu...

    Acah acah power Melayu' Islamik', anak cucu mesra gereja LGBT COMANGO, politik toksik dalam diam diam bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew..

    Saki Baki Barua DAP@ LeeKwanYew perlu dilingkupkan PRN June 2023 kali ini....puiii


    Kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Apak Saman PMx, PMx pula sekeh pala anak Apak... Haah tepokkkk...!!! Kikikiki

    Perdana Menteri Anwar Ibrahim hari ini mendapat lanjutan dua minggu lagi untuk memfailkan pernyataan pembelaannya terhadap saman fitnah RM150 juta oleh bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad.

    Pada 3 Me lalu, Mahathir memfailkan saman terhadap Anwar berhubung dakwaan bekas perdana menteri itu mengumpul kekayaan untuk kekayaan peribadi semasa berkuasa.

    Antara lain, Mahathir menuntut Ganti Rugi Am (“General Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut berjumlah RM50 juta.
    Mahathir juga menuntut Ganti Rugi Teladan (“Exemplary Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut sejumlah RM100 juta.

    Dalam masa yang sama ... Jengg ..jengggg

    SPRM sudah panggil Anak pada Apak nya bernama Mahathir Mohamad kerana Pengubahan Wang Haram (AMLA)..

    Tak dapat apak, anaknya pun jadi lah.. Yesss Barua VS Barua DAP@LeeKwanYew makin panass, makin sensasi dan makin hottt..!! Kasi tepokkk satu kali alls..!! Barua vs Barua makin panasssss ...!!

    Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah memanggil anak bekas perdana menteri untuk merekodkan kenyataan berhubung siasatan yang sedang dijalankan di bawah Pencegahan Pengubahan Wang Haram.

    Saya ulangggg..!!! Padan muko barua barua DAP@LeeKwanYew. Ajommm Kasi tepokkk ramai ramai.. gaduh la sampai mampos..!!

    Lingkupkan saki Baki barua barua DAP@LeeKwan Yew PRN June 2023 nanti.

    Masa kasi Pelingkup semua saki baki barua barua DAaP@LeeKwanYew semakim hampir.. June 2023 PRN Kasi lingkup semuanya..

    ReplyDelete