Wednesday 27 March 2024

KP umno tidak perlu layan teguran dari SiKitol Kluster Pengkhianat

 


Oleh Adam Malik.

KP umno tidak perlu layan teguran dari SiKitol Kluster Pengkhianat.x

Apa kebaikankah yang boleh diperolehi dari nasihat dan teguran yang datang dari kelompok yang tiada kesetian kepada parti sendiri?

Sudah tentu tiada kebaikan.

Baca sini - https://my-tv.online/2024/03/28/kp-umno-tidak-perlu-layan-teguran-dari-sikitol-kluster-pengkhianat/

2 comments:

  1. Sayur kangkung dolu dolu penah ada Satu demonstrasi kecil malam tadi ekoran kenaikan harga barang-barang keperluan, telah disuntik dengan sendaan berkaitan dengan kenyataan 'Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengenai "kangkung".

    https://www-hmetro-com-my.cdn.ampproject.org/v/s/www.hmetro.com.my/amp/mutakhir/2022/11/900478/harga-kangkung-pun-mahal-metrotv?amp_gsa=1&amp_js_v=a9&usqp=mq331AQIUAKwASCAAgM%3D#amp_tf=From%20%251%24s&aoh=17116817177516&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.hmetro.com.my%2Fmutakhir%2F2022%2F11%2F900478%2Fharga-kangkung-pun-mahal-metrotv

    Peniaga berkata harga kangkung sebelum ini dijual antara RM2 hingga RM3 kg zaman Bossku, namun sekarang sayur itu berharga RM6 kg zaman papangang...!!

    Menurutnya, lebih mengejutkan apabila harga kangkung naik kepada RM8 kg hari ini.

    Tinjauan Harian Metro di Pasar Batu Enam, di sini, mendapati rata-rata peniaga mengadu kenaikan harga kangkung mencecah RM8 hingga RM9 satu kilogram (kg).



    ReplyDelete
  2. Pakar analisa computer Fong Choong Fook Ketua Pegawai Eksekutif LGMS Bhd berkata Padu mungkin terdedah kerana kaedah pembangunan yang lapuk, menimbulkan kebimbangan mengenai integriti dan keselamatan data.

    Apa yang kerajaan Malaysia lakukan adalah sangat lapuk. Contohnya, apabila seseorang memasukkan maklumat gaji yang berbeza daripada rekod kerajaan yang diperoleh daripada (Lembaga Hasil Dalam Negeri), data manakah yang patut digunakan oleh kerajaan?

    Padu dibangunkan menggunakan kaedah lapuk, kata pakar keselamatan siber. Padu dibangunkan menggunakan kaedah "lapuk", yang berpotensi menjejaskan integriti datanya.

    Fong Choong Fook, Ketua Pegawai Eksekutif LGMS Bhd, berkata organisasi moden hari ini memilih gerbang API untuk mengakses data yang diedarkan, dan bukannya bergantung pada pangkalan data terpusat pendua.

    Saya ulangggg...!!

    Apa yang kerajaan Malaysia lakukan adalah sangat lapuk.

    ReplyDelete