Wednesday 5 June 2024

“Wallahi Wabillahi Watallahi Saya Mahathir tidak curi wang negara” lebih mudah dari cabar Anwar ke Swiitzeland

 

\

\Oleh Adam Malik

“Jika ada akaun, saya akan keluar semua duit dan bawa balik ke Malaysia. 100 peratus duit ini jika ada akan diberi kepada orang Melayu,” – Mahathir

Baru baru ini Tun Mahathir telah menyindir Perdana Menteri Anwar Ibrahim supaya boleh sama sama ikut ke Switzerland untuk mencari wang yang konon disorok oleh nya diluar negara.

Sindiran dibuat konon atas hendak menunjuk keberanian seolah olah orang yang tidak takut kerana tidak mencuri dan sorok wang diluar negara.

Jika dilihat sekali pandang kenyataan Mahathir memang akan Nampak keberanian dan bersikap “gentleman” berani kerana benar.

Baca sini-"Wallahi Wabillahi Watallahi Saya Mahathir tidak curi wang negara" lebih mudah dari cabar Anwar ke Swiitzeland - My TV ONLINE (my-tv.online)

2 comments:

  1. Terdapat lebih Dari 600 ekar Tanah rizab Melayu di Setiawan Perak ditukarguna Oleh orang dalam PTG negeri Perak.

    Yang sangkut nampak sorang saja tapi Nak tukar dan pecah lot pelukan kelulusan dan agensi dalaman kerajaan negeri.

    Kelulusan dari Exco juga perlu diperhalusi.

    Macam pantekkk.....!!

    ReplyDelete
  2. Nevin Tan anak taikun Vincent Tan sah selamat dari sebarang hukuman tanam berkilo kilo ladang ganja. Jho Low mme sah lesap lepas kaya raya

    Sebab big boss Malaysia King Puppet adalah pemegang kedua terbesar saham 7 Elevan dan Stabak...!!! Camne nak memburu ni... Memburu sambil memburit...!!

    Syarikat induk Starback merasuh anak2 raja dengan memberi jawatan2 penting dalam syarikat tersebut? Harap SPRM segera siasat? Heret pemberi rasuah tersebut kemuka pengadilan.

    Dahulu penjajah British selalu menyogok raja2 dengan memberikan hadiah2 mewah dan sebagainya? Betul ke? Perangai rajaraja Melayu..!! Kalau betul harap ianya tidak berulang... kah..kah..kah.

    Betul stabak rasuah Raja elok memburu dimulakan di stabak.

    Bunga bunga wayang gebang geli geli memburu sambil nak memburit dah mulai nampak...!!!

    16 Jun Ni ikan buntal nak bersemayam dalam akarium perhiasan dalam gumah taikun judi type C... Kah kah kah

    #gebangjerlebih

    ReplyDelete