Tuesday 23 July 2024

BERSATU gagal jadikan “Blackrock” sebagai “1MDB”

 



Oleh Adam Malik


BERSATU gagal jadikan “Blackrock” sebagai “1MDB”


Untuk menjatuhkan kerajaan sebelum habis tempoh maka satu bentuk skandal dan krisis mesti diwuj1udkan.


Baca sini- https://my-tv.online/2024/07/23/bersatu-gagal-jadikan-blackrock-sebagai-1mdb/

1 comment:

  1. Ikan buntal selamat bertahta di dalam aquarium mewah dalam rumah milik taikun tokkey Judi...

    Dia yang akan memikul tugas sebagai pemimpin Agong ke 17, mahu memberi tumpuan menghentikan amalan rasuah.

    Dia yang di wawancara bersama The Straits Times Singapura bertitah, tak pulak ada wawancara oleh media main stream kerajaan Malaysia.

    Persoalan kenapa layan Straits Times Singapura yang terang lagi bersuluh kerajaan Singapura menyokong genosid bunuh anak dan bayi Palestine.

    Tak ada rasa sensitivity pasal apa yang kerajaan dan media Singapura dimana apartheid Isreal pulak yang agung agungkan ...!? Susah sangatkah media tempatan nak dapat liputan..!?

    Keturunan Ikan buntal kami adalah pemburu yang hebat. "Saya akan pastikan apabila saya pergi memburu, saya membawa balik hasil yang bagus.

    Awas kerja kerja kotor dan membatu api dan melaga lagakan kan pemimpin Melayu di Malaysia adalah kerja kotor Kerajaan PAP@ LeeKwanYew melalui DAP dan barua barua pemimpin Melayu tungangan DAP....

    Sebab itu semua pemimpin Utara yang dilantik Jadi PM semuanya barua barua Lee Kwan Yew...!!
    Fakta kenapa pemimpin utara semua barua DAP@LeeKwanYew ialah Pulau Singapura dah lama lebur bagi Lee Kwan Yew. Pulau timbul tenggelam Pulau Batu Putih sambil gentel telo labuhnya Tun M bagi pada anak LeeKwanYew.
    Ada akidah dan Iman gadai dengan pluralisma murtad syiah dan COMANGO liberalisma.

    Pulau Pinang bagi pada Francis Light oleh Sultan negeri Kedah Lama pada British. Singapura bagi pada Lee Kwan Yew pemimpin Utara Kedah bangang punya kerja...

    Saya ulanggg...!!

    Pulau Batu Putih timbul tenggelam di beri pada anak Lee Kwan Yew pun pemimpin bangang dari Utara negeri Kedah yang sama... Akidah digadai dengan Pluralisma dan liberal oleh si bangang dari negeri Kedah Lama juga ...

    Nak fakta lagi ka...!?

    Apa perlunya melayan NST Singapore lidah resmi media Singapura yang menyokong membunuh Genosid bayi dan Anak Anak Palestine yang tidak berdosa ...?

    Kalau dah tak mampu menolong Palestine Dari Wang ringgit doa pun qunut nazilah pun Minta dihentikan Nak kibar bendera Palestine pun tak mampu dilakukan sekurang kurang nya kau jaga lah sensitivity umat Islam di seluruh donia ini...

    Masa untuk Lupakan terus Singapura sepatutnya sudah dilaksana

    Jangan pemburu bertukar diburu udah lah...
    Hasil buruan belum dapat cakap dah bergegau macam anak anak papa belum berkuasa cakap bergegau sana sini , bila dah berkuasa suma jadi bangang..!!!

    Lansung tidak membantu sama sekali Rakyat jelata... Bangang...!!!

    #jagajagaperangkapdipasangjanganterjerat

    ReplyDelete