Monday 12 August 2024

Mahathir sudah tewas kepada Zahid, itu hakikat.'



Oleh Adam Malik


Mahathir sudah tewas kepada Zahid, itu hakikat

"

Mahathir mahu penjarakan Zahid dengan kes ciptaan nya, tapi gagal itu hakikat. 


Mahathir mahu badut Kluster mahkamah umno ganti Zahid , tapi gagal, itu juga hakikat.


Mahathir kenakan Zahid ketika Mahathir ada kuasa Perdana Menteri dan Zahid lawan Mahathir tanpa apa apa jawatan kerajaan, dan Zahid menahg, Mahathir gagal lagi, itu juga hakikat.


Mahathir mahu Zahid bubar umno tapi Zahid enggan, itu juga hakikat.


Baca sini- https://my-tv.online/2024/08/13/mahathir-sudah-tewas-kepada-zahid-itu-hakikat/

1 comment:

  1. Khas pada pengundi akar umbi UMNO dan pengundi atas pagar Nangiri Dan Mahkota saksikan sendiwara bodoh bangang barua barua DAP@LeeKwanYew...!!

    Yang menang tepok tangan ialah Jho Low Dan kaum Type C .... Lu fikir lah sendiri..!!

    Saksikan sendiri bahana apa bila jadi barua DAP@LeeKwanYew. Sekor barua badan dah bau tanah kubo sekor lagi sedang di pijak kepala oleh tuan barua nya DAP@LeeKwanYew

    Zahid bukan hero, tak perlu dabik dada selamatkan Umno kata barua paling renta jadi barua DAP@LeeKwanYew bernama Tun Mahathir Mohamad.

    Presiden Umno, Wak Jahit yang mengaku berjasa menyelamatkan parti itu daripada diharamkan ketika era pentadbiran PH selepas PRU14.

    Semantara itu barua paling renta DAP@ LeeKwanYew Tun Mahathir menafikan dakwaan Wak Jahit dia telah cuba untuk mengharamkan Umno, sebaliknya mengingatkan bagaimana parti itu mengalami kekalahan pilihan raya yang paling buruk dan buat kali pertama tersingkir dari Putrajaya. Bukti link bawah ni hah..

    https://m.malaysiakini.com/news/715331

    Yang menang dan kaya raya billion billion bebas lesap terus dari radar PDRM Dan SPRM ialah Jho Low dan kaum Type C sedang ketawa terbahak bahak melihay kesemua barua barua DAP@ LeeKwanYew beebunuhan sesama sendiri...

    Pada pengundi Nengiri saksikan sendiri ahlul sarkas bodoh bangang barua DAP@LeeKwanYew sedang beebunuhan sesama sendiri.

    PRK khas pengundi Nangiri Dan Mahkota cukup cukup lah kena main dengan sendiwara bodoh bangang barua barua DAP@LeeKwanYew ini..!!

    Bagi pembangkang PN menang dengan majority 10,000% di Nangiri Dan Mahkota....!! Bebaskan Bossku

    ReplyDelete