Sunday 18 February 2024

Mahathir cari helah elak hadapi RCI Batu Puteh

 


Oleh Adam Malik

Macam macam cara Tun Mahathir lakukan demi mahu mengelak diri dari berhadapan dengan panel Suruhanjaya Siasatan di Raja (RCI) berkaitan Pulau Batu Puteh.

Pulau yang telah terlepas ketangan jiran , Singapura buat selama lamanya akibat tindakan tidak bertanggungjawab Mahathir.

BACA SINI "Mahathir cari helah elak hadapi RCI Batu Puteh - My TV ONLINE (my-tv.online)

1 comment:

  1. Tun Mahathir hadir pasal saya juga rakyat Malaysia, dan ini adalah gerakan rakyat jadi saya bersimpati dengan mereka.

    Tapi betul ke Tun bersempati dengan nasib Isle Melayu ini. Bertambah pelik sekor pun anak anak Tun macam boboi, Mirzan Mokhzani Marina Gereja lansung tak tunjuk muka di depan istana...

    Kah kah kah...

    Kesian apak demer semua, apak nya nak jalan bawak telo labuh nya pun dah gigil palo lutut nya. Tak kesian lansung anak Tun pada apaknya..

    kah kah kah...

    Boboi, Mokhzani Mirzan anak cucu kaya raya yang sering lepak dalam jet peribadi dan lepak dalam kapal layar lansung tak support ini betul betul anak derhaka...

    Akhir Zaman bila Satu Hadis menerangkan akan tiba masanya bila "Hamba melahirkan Tuan nya" maksud Hadis ini benar benar berlaku pada anak Tun bila anak anak nya lansung tak ambil peduli apak nya bersolidariti kunun mempertahankan Melayu ( psst.. baca solidarity pertahankan boboi dan legacy Anak cucu Tun sebenarnya)

    Kah kah kah..

    Masa dolu ke main lagi atok dan Anak perempuan Marina Gereja angkat plakad COMANGO Lisbo di jalan raya sama dengan tok wan, Hanna Yeoh Lim Kit Siang Lim Guan Eng Mat Sabun bersama tuan barua nya DAP@ LeeKwanYee terpekik terlolong dijalan TAR seksuality merdeka lagi.

    Sepatutnya Marina Gereja pejuang COMANGO , Boboi , Mirzan , Mokhzani, anak cucu Tun yang berguling guling atas jalan raya... Peliknya sekor Anak Tun lansung tak nampak batang idung.. kesiannn ooohh kesiannn

    Rakyat nak tengok pertembungan anak Tun dan Anak Papa Nurul Izah semua nya pejuang liberal pluralisma dan anak Tun Marina Gereja pejuang Lisbo COMANGO bertempur sesama sendiri. Baru gempak abissss...!!

    Kah kah kah...!!

    Pada barua barua DAP@LeeKwanYew yang sudah dibakul sampahkan ini lah nasib bila diri rela dijadikan barua DAP@LeeKwanYew.

    Link bukti berkerjasama Jadi barua DAP@ LeeKwanYew

    https://vt.tiktok.com/ZSF1DrW7U/

    Pada pemuja Tun seperti Jon Doe dng teori Tun adalah pemoda Panji itam dari timur, Ted Manoff, Cik Minah, Suman budak bodoh Dari Singapura patut guling guling di Istana juga tapi Suma lansung tak nampak muko.. kikikiki..!!

    Mungkin ini karma sumpah laknat Bossku yang difitnah dan dianiya oleh barua barua tunggangan DAP@LeeKwanYew selama ini.






    ReplyDelete