Saturday 13 April 2013

"Jangan Dengar Cakap Balau" - Tapi Yang Jahil Dengar Jugak.



Johor lebih dekat dengan Singapura, Sultan Johor yang sudah mangkat itu lebih mengenali siapa itu Singapura.

Oleh sebab sekian lama berjiran tiap tingkah laku pemimpin Singapura sudah di hidu nya.

Di dalam ucapan nya pada tahun 2006 almahum bertitah - "Tu causeway tu (Tambak Johor) bukakan, baru negeri Johor ini maju," titah baginda semasa merasmikan projek Wilayah Ekonomi Johor Selatan (SJER) di Teluk Danga di sini.

Sultan Mahmud Iskandar turut mengingatkan rakyat Johor agar mengambil iktibar daripada pengalaman nenek moyang zaman dahulu yang mudah ditipu oleh penjajah Inggeris.

"Kita ni jangan tak sedar, jangan kena tipu lagi," titahnya.

Tuanku juga berpesan "Jangan di dengar cakap Balau".

Tapi ada orang jahil yang duduk jauh dari Singapura amat tidak mengenali siapa Singapura dan apa hasrat nya.Terlalu hebat bab agama tetapi terlalu jahil bab pergerakan Dajal dan tatacara nya.

Mulut terkumat kami pasal Yahudi tetapi tidak kenal siapa Yahudi.Yahudi tidak lagi datang sendiri melain kan menguna kan proxy nya.

Oleh sebab Dajal mengenali ada 2 golongan besar muslim di negara ini, Dajjal tidak akan berdepan dengan kedua nya sekali gus, melain kan menawan satu puak untuk berlawan dengan puak lagi satu.

Wakil dajjal ada menemui wakil muslim yang sudah di tunggang nya. "Hari ini kamu musnah kan dan lawan puak UMNO, esok UMNO sudah di hapus kan kerja kami untuk hapus kan kamu akan lebih mudah"  begitu agak nya kata proxy dajjal.


Sebelum si proxy ini menutup mata buat selama lama nya, hajat mahu menjadi pemerintah Malaysia tetap di pendam , dan dengan bantuan puak yang sudah di tunggang nya , maka cita cita untuk takluk negara Melayu Islam akan lebih mudah.

Dan tercapai lah niat Dajjal melalui Proxy nya.


No comments:

Post a Comment