Wednesday 8 May 2013

Gagal Nya “Republic Of Sodom ” Di Malaysia






Pada rakyat biasa yang malas membaca maka PRU13 hanya lah hari undi ia itu undi untuk menukar kerajaan “Wanita kaya  yang beli cincin” atau pun menukar kerajaan pemimpin yang”isteri nya tidak pakai tudung” sahaja.

Selain itu rakyat yang menjadi kan telinga nya sebagai saksi dan bukan mata nya yang menjadi saksi.Jika telinga nya mendengar “rasuah rasuah rasuah” maka sedikit pun tidak di persoal siapa? Di mana? Berapa? Saksi nya siapa?.
Akan di telan bulat bulat sahaja.

T`etapi jika mata nya melihat perkara jelas pemimpin berbogel dan memakai tuala atau memegang spenda , maka dengan segera pula dia menyebut “aib aib aib” dan “fitnah fitnah fitnah” tiba tiba pula menjadi orang bijak pandai menyoal itu dan ini, baik dari sudut teknikal dan pelbagai andiaan lain , tanpa sedikit pun mahu membanding kan waktu, tarikh , lengok badan dan cara penafian si pelaku. Bodoh pula datang menimpa.

Oleh sebab perang presepsi di laksana kan dengan begitu hebat maka andaian dan tekaan berjaya mengubah minda orang yang pada awal nya sudah ada perangai syak wasangka yang tinggi,

Pemimpin tertentu pula tahu akan kelemahan akal dan otak orang orang ini. Lempar kan sahaja tuduhan si anu bunuh si anu, maka berbondong lah mereka menyokong tanpa sedikti pun meminta bukti, malah jika di soal betul salah nya, bukan jawapan yang akan di dapati malah soalan tambahan pula yang di lontar.Kenapa si anu itu ini, kenapa si anu ini itu, dan bukan nya bukti yang di beri malah soalan tambahan pula yang akan kita dapati..

Di dalam buku Freemasonry , seorang yang berada di dalam lodge harus melakukan liwat untuk di naik kan taraf nya, selain membuktikan dia sudah ada di dalam lengkongan “brotherhood” dia juga berhak untuk di naik kan taraf di dalam sistem pyramid Freemasonry di dalam kelompok Iluminati.

Jika boleh Dajal yang menguasai gerakan iluminati ini mahu hanya 500 juta sahaja manusia ada di bumi, kerana ia nya di dalam penguasaan yang manageable. Umat manusia yang berjumlah 5 billion ada lah jumlah yang amat ramai untuk di tadbir pada perkiraan  Al Masih al Dajal.

Menyedari kelompok orang tidak berilmu boleh digunakan untuk menjadi agen pemusnah maka dengan mudah puak iluminati ini menyelusup  masuk dengan agenda nya.

Mereka yang berada di dalam kelompok menyokong pemimpin ini majority nya memilki sifat garang, suka bergaduh, pemarah dan pembenci.Memang ini lah kategori manusia yang pemimpin di kuasai dajal mahu kan.

Amat jarang mereka yang berada di dalam kelompok ini memiliki sifat kasih sayang, pemaaf dan bertolak ansur.Malah yang bergelar Ulama juga memiliki sifat dendam, geram dan sakit jiwa nya. Ilmu nya tidak menafaat kepada sesiapa malah diri sendiri pun tidak mendapat menafaat dari ilmu nya sendiri.

Setelah tamat nya PRU13, dan gagal nya pemimpin di bawah naungan ilmuminati mendapat kedudukan , kini fasa kedua serangan sudah di mulakan.Menganggu gugat keamanan Negara ada lah arahan yang di beri kepada nya .Di jangka setiap sebulan atau 2 bulan mesti lah dia mengunkit kan sesuatu isu atau pun kes untuk menunjuk kan kepada boss besar nya bahawa dia sedang membuat kerja.

Puak ini menyedari di Negara tercinta ini halangan terbesar ada lah penduduk nya yang beragama Islam, walau pun sebahagian nya tersasar dan memuja idola serta logo, tetapi masih ada majoriti nya yang setia bersama agama dan dalam keadaan benar.

Selain itu, pemilik agama Islam ini pula terikat dengan payung pelindung nya ia itu Sultan dan Raja yang berperanan sebagai Uli Amri.Ketika Dajal mendapat tahu bahawa Ulama ada lah idola umat Islam di kawasan ini, maka mereka telah menawan logo Ulama  idola dan parti nya, lalu menguna kan nya untuk menewas kan pihak Islam yang lagi satu.Tetapi kini menyedari puak yang beragama Islam yang lagi satu tidak juga dapat di tumbangkan.Malah bertambah kukuh walau pun puak penyokong Dajal bersatu dengan puak pemuja ulama.
Apa kah tindakan seterus nya oleh pemimpin anak buah Dajal ini? Tentu sekali huru hara dan kekecohan akan menjadi matlamat nya. Jika Allah menerang kan di dalam Al quran bahawa Allah tidak suka mereka yang melakukan kerosakan di muka bumi, maka puak ini akan menjadi kepala di dalam melakukan demonstrasi dan kerosakan dan akan di bantu oleh siapa lagi jika bukan puak yang konon nya faham quran dan hebat beragama.Tanpa mereka sedari mereka lah agen yang mahu membantu cipta nya kerajaan yang jijik melalui kedunguan mereka sendiri.

Jika satu pihak menjadi agen Dajal, apa pula agenda pihak yang lagi satu yang menyokong nya? Tidak lain dan tidak bukan hanya mahu menumpang sahaja kerana pada perjuangan anak buah Dajal ini ada kepentingan mereka.Kepentingan abang besar dari seberang yang sedang memerhati kan. Wang yang banyak tetapi tanah yang sedikit, ia nya satu kombinasi yang tidak bagus.

To be cont…

No comments:

Post a Comment