Sunday 5 May 2013

Selamat Tinggal Anwar-Dulu Tak Boleh Sekarang Pun Tak Boleh Juga.


Dengan umur nya sebegini dengan kes kes menunggu dengan beban janji dan hutang kepada pemberi dana, nampak nya berat mata memandang berat lagi bahu memikul.

Jika dulu sejengkal sahaja lagi boleh jadi Perdana Menteri. tetapi tetap tidak boleh jadi, kini jarak makin jauh lagi susah untuk mendekati nya.

Will you be a sour grape? Will you find reason to rebel?

Selagi lagi matahari nya sama , selagi bulan nya yang sama , kamu tidak di izin kan insyallah.

5 tahun lagi agak terlalu lama.

Manusia merancang, tuhan juga merancang, tetapi rancangan tuhan lagi benar.

Kami hanya mahu menyampai kan ucapan selamat tinggal Anwar.

2 comments:

  1. Buat le ibadah haji, muhasabah diri, bersihkan nama dgn brtaubat dan brsumpah laknat, pencen le dri politik, melancung, jaga cucu..smentara menanti kdatangan Sakaratul Maut.

    ReplyDelete
  2. dia mana pernah penat nak buat semua tu..orang permatang pauh pun duk sayang kat dia..banyak tu dia dapat...tak tau nak cakap apa...

    bro..bila nak buat artikel pasal mukriz...aku duk main silang2 antara umur dia dengan ayah dia..erm..menarik...

    wawasan 2020..mukriz akan berusia 56 tahun sama dengan umur bapa dia masuk ofis PM...insyaAllah dia akan jadi MB Kedah sebentar lagi pada usia 49 tahun d mana usia ayahnya di angkat menjadi menteri Pelajaran pada seumurnya...setelah kembali d calonkan sebagai calon pilihanraya..menarik silang2 ni bro...

    tolong ulaskan..patutlah beliau yang dibukakan pintu oleh guru bapanya untuk berguru...harap dapat buat ulasan skit pasal anak bapa ni yang sangat banyak kebetulan dengan bapanya...menarik bro..

    budakteranung

    ReplyDelete