Friday 2 August 2013

Singapura Menyibuk Lagi – Baling Batu Sorok Tangan.





Setelah membantu adik nya DAP berkempen mati matian sehingga berjaya memperolehi “full swing” dan “tsunami” orang cina di Malaysia sambil dibantu oleh puak terlebih islam dari sebuah parti badut kini Singapura melalui akhbar nya sudah masuk ke fasa kedua serangan didalam misi menguasai Negara Melayu ini.

Jika didalam kempen PRU13 sememang nya laporan akhbar Singapura sentiasa condong kepada pihak pembangkang kerana memiliki agenda tersendiri didalam “future plan” nya.

Harus di ketahui Singapura tidak mampu terus menjadi Singapura yang sedia ada dalam masa 20 tahun lagi.

Singapura mahukan tanah dan jajahan besar.

Pemimpin DAP yang sentiasa  berulang alik ke Singapura dan begitu juga wakil Singapura yang kerap berulang alik ke Penang acap kali merencana kan agenda masa depan mereka demi survival puak kiasu.

Dalam serangan terbaru untuk menakutkan pelabur dan pelancong untuk datang ke Malaysia akhbar Singapura telah memainkan isu konon nya Malaysia sudah tidak selamat akibat terlalu banyak berlaku jenayah secara menguna kan  pembunuh upahan .





‘Malaysia foreign minister says Singapore newspaper headline is misleading’

Setelah menguna kan parti lebai dan adik DAP dibantu oleh Majlis Peguam untuk membuang segala akta yang berguna maka terlepas lah hampir 2000 penjenayah dan Cartel King yang sukar didakwa dimahkamah atas keperluan membawa “hard evidence”.

Mahkamah mana pula yang mahu menghukum seorang penjenayah tanpa bukti?
Penjenayah pula sudah lebih advance dari badut badut jalanan yang terpekik terlolong mengata kan akta ISA dan Ordinan Darurat sebagai zalim.

Mahu kah kepala dadah dan kepala gangster menyimpan dadah? Mahukah kepala gangster menulis di badan nya saya kepala gangster?
Hanya melalui risikan Polis sahaja mereka dapat ditahan kerana walaupun tidak menyentuh dadah atau pun memegang pistol mereka hanya mengeluarkan arahan ,melalui air liur dan terlaksana lah perintah mereka kepada kuncu kuncu mereka.

Jika di bawa ke lokap mereka tidak boleh dicubit atau pun di jentik.Bagaimana mahu menyuruh mereka mengaku yang mereka lah dalang yang memberi arahan membunuh dan menghantar dadah?

Para lebai yang ditunggang kebencian tentu sekali tidak muat akal nya untuk berfirkir.Maka jadi lah para lebai ini kuda tunggangan parti secular DAP dan PKR.

Memang lah pelik ketika badut badut nya berceramah menghentam sekularisma dan berbagai , mereka pula di masa yang sama mencium punggung sekularisma DAP dan PKR. Salah ke orang Islam menolak mereka? Fikirkan lah.

Setelah tangan Polis terikat maka kesemua yang dibawah tahanan Simpang Renggam keluar untuk berhari raya.

Akibat tiada pekerjaan dan pendapatan mereka kembali kekawasan untuk menguasai kawasan mereka , seperti biasa hanya duduk dikedai kopi sambil memberi arahan dan orang lain mengerja kan arahan mereka.

Walaupun Polis berjaya menahan anak buah dan kuncu nya tetapi mereka tidak boleh disentuh kerana ketika di tahan tiada bukt bersama mereka selain pengakuan anak buah dan kuncu di dalam lokap.Mahkamah pula mahu bukti depan mata.

Amalan Negara kita ketika dizaman Tun Mahathir dahulu ada lah “prosper thy neighbor”.Jika jiran sejahtera kita juga sejahtera kerana boleh berkongsi ekonomi dan limpahan kebaikan.

Jika Jiran bermasalah maka kita juga terima padah nya seperti diwaktu ini semua penjenayah Aceh, bekas PULO yang lari kesini dan mereka yang mengejar peluang ekonomi.Malah di kabarkan bekas pejuang Tamil pun ada cubaan datang kesini “seeking refuge”

Berlawanan pula dengan dasar Singapura iaitu “trouble thy neighbor”.Jika jiran bermasalah maka mereka akan terima faedah.Antara nya faedah ekonomi dimana pelabur dan FDI boleh beralih kenagara mereka.

Indonesia pernah mengalami hal ini dimana berbillion wang mereka lari ke Singapura akibat pergaduhan etnik ketika orang Islam Indonesia menyerang orang cina.

Larilah segala billionair cina Indonesia ke Singapura dengan membawa banyak wang.Maka untung lah Singapura dengan kejadian itu.

Di Malaysia mereka cuba membuat begitu juga,tetapi lebih dari itu mereka jika boleh mahu menguasai Malaysia melalui parti pembangkang.Jika “orang” mereka boleh menguasai Negara ini maka pelbagai faedah dapat diperolehi Singapura.

Malaysia ada lah Lubuk emas yang amat di idamkan oleh Singapura.

Oleh sebab penasihat datang dari Negara Yahudi maka system sama diguna kan.
Sistem “hatred” amat di praktik kan di Malaysia , lontar kan kebencian kepada UMNO dan kerajaan selain itu lontar kan juga kebencian kepada TV dan akhbar milik kerajaan.
Jadi dengan berjaya membuat para badut membenci maka tentu sekali tidak perlu menjawap isu dan perkara perkara benar yang di  bawa oleh media kerajaan atas alasan “ah semua tu tipu”.

Kini padah nya terasa oleh semua, jenayah tembak ada lah high profile murder yang hanya mampu dibuat oleh mereka yang bertaraf professional sahaja dan mereka ini selalu nya sudah di tahan oleh Polis menguna kan risikan.

Sebaik sahaja 2000 lebih tahanan dibawah akta ini bebas kejadian menembak dan jenayah naik mendadak, sehinga ini di tulis sudah hampir 11 kes menembak.Apa tidak nya setelah bebas tiada wang, maka jalan ini lah yang sesuai di lakukan oleh mereka.
Siapa mahu mengaku sekarang ini? Majlis Peguam buat dunno, kes wanita dengan anjing yang sebuk dibela oleh nya.DAP sedang buat duit, PKR sebuk nak buat himpunan dan PAS pula sedang bersilat dengan Syiah dari kalangan mereka.

Yang kena siapa? “Aku jugak” kata Polis

Polis gadai nyawa nak tangkap penjenayah dengan gaji kecik, peguam pula bebas kan
dengan yuran besar.

Rakyat jahil masih sebuk membenci kerajaan.Sedang mereka lah juga dalang membantu parti yang membarai kan sistem undang undang Negara.

Kepada penyokong pembangkang “You pay the price for being ignorant”


3 comments:

  1. Ini semua berpunca dan bermula apabila alJuburi bebas dan berpolitik. Mmg taraf Dajal si Anwar musibat tu...

    ReplyDelete
  2. Terima lah hakikat ...semua nya kerana Melayu yg memerintah malaysia tapi perangai mengalahkan yahudi....pemimpin korup macam dunia ketiga di Afrika dan bangang yg x boleh terima pendapat orang...bodoh ler melayu kat mesia ni kalau pemimpim yg mengaku islam tapi tuntutan islam tak dilaksanakan sepenoh nya.....

    ReplyDelete
  3. comelnya kenyataan menteri luar pada singapore..sahabat kita d era baru...

    budakteranung

    ReplyDelete