Friday 15 November 2013

Secara Rahsia Amerika Bersiap Hadapi Huru Hara Dalam Negara Nya.


Kita tumpu dulu keadaan yang sama jika berlaku dalam negara kita.

Seorang ayah dan ibu mahu membeli susu dan makanan untuk keluaraga , lalu beratur di kaunter kedai seperti Tesco, Giant dan Careffour , tiba tiba sistem wang tidak boleh di guna pakai, elektronik nya tidak berfungsi, kad kredit tidak dapat di baca.

Di bank pula keadaan sama berlaku, wang tidak dapat di keluarkan kerana mesin tidak berfungsi maka orang ramai tidak ada cash untuk membeli barangan. ada wang tetapi tiada mesin berfungsi untuk memproses kan nya.Bagaimana?

Di Petrol pam pun sama juga, orang beratur  tapi sistem pam tidak berfungsi, apa akan berlaku?
Sambil itu wang yang banyak tidak dapat di keluarkan kerana sistem jem dan out of order.

Jawapan kepada keadaan ini, kita lihat apa bacaan pakar negara Amerika.




Mereka mempercayai bahawa huru hara yang berskala besar akan berlaku.

Mereka menjangka kan orang ramai akan mula resah dan hanya menunggu seorang dua  memulakan pecah kedai maka pasti nya perbuatan ini akan di ikuti oleh orang lain untuk menyerbu bagi mendapat kan barang makanan dan keperluan.

Rahsia persiapan yang di buat secara sulit oleh Jabatan Dalam Negeri Amerika ini di hidu oleh beberapa pihak yang mempersoal kan pembelian peluru dengan jumlah yang amat besar dan banyak.



Dikabar kan mencecah 1.6 billion butir peluru di pesan oleh Jabatan Homeland didalam buku pesanan nya.

 "DHS officials have repeatedly denied stockpiling ammunition, but AP reports claim that the agency plans to buy more than 1.6 billion rounds of ammunition over the next four or five years, and has already bought 360,000 rounds of hollow point bullets and 1.5 billion rounds in 2012"

Boleh di anggar kan setiap 5 peluru untuk satu warga Amerika dengan kesemua jumlah pembelian itu.

Namun kepada pertuduhan ini Jabatan Homeland menyata kan bahwa pembelian ini berbentuk  "strategic sourcing contracts," yakni jika membeli dalam keadaan pukal dan banyak akan menjimat kan.

Namun ada pula laporan sebegini dari sumber lain dalam negara Amerika-  "Reports are that the Department of Homeland Security (DHS) is engaged in a massive, covert military buildup. An article in the Associated Press in February confirmed an open purchase order by DHS for 1.6 billion rounds of ammunition"

Ada pihak lain pula mengesyaki Amerika secara sulit mengetahui akan kejatuhan teruk pasaran saham dalam jangka terdekat ini dimana nilai wang sudah turun dan kuasa membeli rakyat akan hancur dan ini akan  mengakibatkan keadaan huru hara oleh rakyat nya ia boleh di baca pada tajuk ini

"Martial Law and the Economy: Is Homeland Security Preparing for the Next Wall Street Collapse?"
Alex Jones' Infowars.com: DHS Is Stockpiling Ammunition, Many Fear Gov't "Is Preparing For Civil Unrest." Last year, Infowars.com, a website run by conspiracy theorist Alex Jones,began speculating that DHS was stockpiling ammunition for several ominous reasons. A March 2012 post wondered, "[W]hy does the Department of Homeland Security need 450 million rounds of ammunition? Either this is an incredible waste or there is something that the Department of Homeland Security is not telling us." Infowars.com later claimed the Social Security Administration was also stockpiling ammunition, and floated the notion that DHS's purchase was to prevent "civil unrest"

Dengan berkeyakinan bahawa Homeland Department sudah mengetahui sesuatu akan berlaku, maka persiapan ini amat mengerun kan pelbagai pihak dalam negara Amerika sendiri.

Amerika yang sememang nya terkenal dengan pelbagai pengetahuan "advance" kerana di percayai satu kuasa "sulit" yang merancang kan nya.

Jadi sementara itu kita perhatikan sahaja sama ada "stockpiling" peluru ini untuk tujuan apa sebenar nya , kerana untuk menyerang negara musuh Amerika tidak memerlukan peluru sebegini.

Apa apa yang bakal berlaku di Amerika tentu sekali akan menjejas kan banyak negara kerana kekuatan ekonomi Amerika yang berkait rapat dengan ekonomi negara lain.

Blog ini amat mempercayai permainan kewangan dan ekonomi ada lah hasil kerja Iluminati.



3 comments:

  1. Agak nya, dengan tangan iluminati, maka ekonomi dunia boleh di ' reset ' dan US bakal kembali meneraju dan memonopoli ekonomi dunia dalam percaturan mereka ?

    Jika di kaji sejarah yang terbongkar, apa saja yang mereka tidak lakukan, betul tak ?

    ReplyDelete
  2. maae, pada pandangan saya us tidak menguasai. ini adalah berkaitan wang elektronik... perkara ini pernah dibincangkan oleh seorang pendakwah yang datang ke Malaysia tak lama dulu.

    ReplyDelete
  3. Kepada semua penganut Buddha ...
    YIP KUM FOOK (LAWYER, MCA GOMBAK) menghalau Sami-sami Buddha keluar dari kuil atau SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur
    Dia menggunakan samseng untuk mengusir Sami-sami Buddha itu dan juga memanggil polis untuk mengganggu Sami-sami Buddha di kuil dan YIP KUM FOOK (LAWYER) tidak menghormati Buddha dan Sami-sami Buddha ……Yip Kum Fook & Associates No. 2A & B, Jalan 53, Desa Jaya, Kepong, 52100, Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur
    Thanks
    Ng, Kepong

    ReplyDelete