Saturday, 27 September 2014

Pentagon Umum Kurangkan Jumlah Tentera - ISIS Jadi Pengganti



Dalam satu laporan dari Pentagon satu rumusan telah dibuat oleh pihak berkuasa ketenteraan bahawa Amerika akan mengurangkan jumlah anggota tentera nya sekitar jumlah pada perang dunia kedua.



(Berapa jumlah tentera nya ketika perang dunia kedua terjadi kami tidak perolehi diwaktu tulis ini)

Sila rujuk kenyataan dibawah-



WASHINGTON — Defense Secretary Chuck Hagel plans to shrink the United States Army to its smallest force since before the World War II buildup and eliminate an entire class of Air Force attack jets in a new spending proposal that officials describe as the first Pentagon budget to aggressively push the military off the war footing adopted after the terror attacks of 2001.

Jika Pentagon sudah umum pengurangan jumlah anggota apakah itu baik untuk dunia menerima berita nya?

Jika on surface mungkin nampak begitu, tetapI pada dasar nya dunia bertambah bahaya dan tidak selamat sebenar nya.

Jika bertambah kurang jumlah tentera Amerika , tidak bermakna bertambah kurang operasi tentera. Malah bertambah banyak lagi.

Cuma kali ini Amerika sudah jumpa kaedah baru peperangan.




1        Mengunakan drone maka tidak perlu banyak mengunakan anggota tentera

2     Mengunakan orang Islam yang terlebih semangat juang untuk masuk mana mana  kumpulan militant kiri atau kanan yang mana mereka akan membunuh sama sendiri  apabila di lagakan nanti

3     Memgunakan talibarut ciptaan Mossad dan CIA  ia itu  anggota ISIS

4     Kena kan tindakan sekatan sebelum serang

5     Gaduh kan sama sendiri dalam sebuiah Negara


Sebenar nya Amerika selalu ditipu oleh pihak Mossad yang bekerjasama dengan CIA dimana  anggota nya ramai pensimpati Israel atau pun memang keturunan Yahudi.

Unit khas ini akan membiyai mana mana militant yang mahu gaduh dan perang sama sendiri.

Jangan pula kita sangka apabila CIA dan Mossad membantu satu puak yang mahu lawan dengan Syiah  maka disangka Amerika sokong Syiah, tidak Amerika akan sokong Sunni pula ditempat yang lain jika mereka mahu berlawan dengan Syiah.

Malah puak Kurds juga akan dibantu jika mahu lawan dengan Syiah atau pun Sunni.


Bab kata Henry Kissinger bekas Setiausha negara Amerika - 

“America has no permanent friends or enemies, only interests”


Dasar Amerika ada lah menyokong Negara Negara amal demokrasi supaya parti parti boleh dibeli.

Jika parti A enggan turut , maka mereka biayai parti B.

Jika Negara itu tidak demokrasi tetapi amal Monarki, Amerika pasti kan sudah dikawal atau di ugut seperti Saudi Arabia atau pun Brunei

Di peta besar di sebuah bilik khas Pentagon, Negara tidak di lakarkan dengan nama tetapi warna.

Negara yang sudah ditawan dalam satu warna, yang akan ditawan warna lain yang belum pula warna lain.

Sudah berapa lama Amerika tidak amal “direct war” kerana Amerika boleh di kira bacul.

Jika mahu menyerang sesuatu Negara Amerika pastikan ia telah lama di “sanction” di kenakan tindakan  sekatan supaya lumpuh dan tidak ada sebarang simpanan makanan atau pun senjata.

Contoh seperti Iraq. Sekian lama disekat sehingga tiada cukup supply baru diserang.

Amerika khuatir kematian ramai anggota nya jika mereka pergi berperang all out war.



Tambah lagi kematian anggota nya satu perkara besar dan berat untuk dijawap oleh pihak berkuasa kepada keluarga dan masyarakat yang tidak halal kan perperangan.

Amerika ada lah satu kuasa yang di tunggang oleh anggota yang mengamalkan dasar NWO.

Tanpa mereka sedari mereka digunakan oleh Mossad.


                                   (lihat lah kasut supply American army issue)



                     (Humvee selalu nya milik tentera Amerika , kini milik ISIS)

Kini dengan tercipta nya tentera “jahil” ISIS yang nama nya bertukar tukar dari ISIL kemudian IS dan kini ISIS maka hasrat Mossad mahu mengunakan Islam sebagai alat pembunuh sudah tercapai.

ISIS juga bermaksud lain di pejabat Mossad. Ia sebenar nya singkatan pangilan rasmi  Mossad ia itu “Israel Secret Inteligence Service”. ISIS

Kini mudah bagi Mossad dan Israel kerana mereka berjaya mengunakan orang Islam dan kemudian nya dana Amerika membiyai militant Islam ini.

Beberapa kaedah mahu membuat kerajaan Amerika menyerang ISIS ada lah menunjukan mangsa yang dikorban kan seperti jurugambar yang disembelih untuk membuat dunia membenci Islam dan Presiden Amerika pun di hasut untuk mengambil tindakan.



Kerajaan Amerika di tipu sebenar nya oleh unit CIA dan Mossad yang mencipta ISIS.

Mereka secara sulit mahu membawa kerajaan Amerika kekancah peperangan berskala besar.

Kini Amerika sedang mengebom Syria.

Selain itu Libya , Mesir Iraq dan Lebanon sudah lumpuh. Satu satu akan dimamah sebelum kemunculan Dajjal.

Jadi rakyat Malaysia jangan lah mudah sangat mahu mati Syahid tak bertempat dan tak tentu hala, kerana peperangan ciptaan mereka membuat kematian hanya sia sia.

ISIS ada lah lesen untuk Amerika menyerang mana mana Negara , kerana ISIS di arah nya  buat itu dan ini untuk laluan kemasukan Amerika atas alas an mahu menyelamat.

Kemudian nanti apabila semua sudah selesai ISIS pun akan diserang juga.

Jadi jangan lah kita sangka tindakan Amerika mengurangkan bala tentera nya dunia akan selamat, bah kan akan bertambah bala.






















1 comment:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

    ReplyDelete