Monday 20 November 2017

DAP Ada Lah "Enemy At The Gate" - Rencana Sulit Nya Hanya Selepas Tawan Putrajaya



Keputusan undian CEC DAP baru baru ini , seharus nya membuka mata rakyat terutama nya orang Melayu.

Apa yang terjadi ada lah ahli Melayu dalam DAP tidak lansung di iktiraf oleh ahli Cina yang menjadi pengundi pada pemilihan Jawatan Kuasa Kerja Pusat DAP.

Ia umpama seperti kedudukan orang Melayu di Singapura , di mana walaupun jumlah Melayu kedua paling ramai namun dalam heraki negara milik abang DAP ia itu PAP, Melayu terletak di kasta bawah bangsa lain.

Hanya baru baru ini sahaja PAP memilih wanita Melayu sebagai Presiden Singapura.

Apa yang signifikan pada pemilihan itu ada lah "grass root" DAP yang menjadi pengundi dan calon lansung tidak memilih seorang pun 'badut badut" mereka kedalam CEC.

Mungkin pada pemilih , badut seharus terus menjadi badut ia itu "barua".yang harus buat kerja kotor untuk DAP menyerang Melayu dan Islam.

DAP sebenar nya menyerang Islam namun mereka sembuyi serangan di atas nama politik, dan mereka menyerang jenama "UMNO" sedangkan UMNO itu ada lah parti orang Islam dan majoriti nya Melayu.

Dua halangan  besar kepada DAP untuk menguasai orang Islam ada lah parti UMNO dan institusi Raja.

Jika dua "barrier" ini dapat di tumbangkan, maka seluruh umat Islam dapat di jinak kan.

Pesta arak bukan lah penting sangat untuk di raikan oleh DAP dan pembangkang , namun itu sahaja antara jalan untuk memecah belah kan umat Islam dan melayu.

Apabila isu pesta arak di bangkitkan , umat Islam berpecah antara Islam sejati dan Islam barua.

Yang bertaraf barua @ hamba DAP akan mencari jalan untuk menghalal kan hanya untuk memuaskan boss mereka atas sebab sudah memakan "dedak" dari DAP.

Pada 11 Oktober lalu , Lim Kit Siang telah memberi kenyataan bahawa dia tidak akan menjadi Perdana Menteri seperti yang di kata kan oleh Ketua Penerangan UMNO , dan kata nya kenyataan Tan Sri Annuar Musa sebagai berniat jahat.

Mungkin benar juga kata Lim Kit Siang dari sudut teknikal.

Pepatah Inggeris ada menyatakan " Why buy a book , when you can have the whole library" atau ,maksud kasar nya , apa perlu membeli senaskah buku jika anda boleh memiliki seluruh kutub kanah".

Mengapa perlu untuk Lim Kit Siang menjadi Perdana Menteri jika dia boleh menguasai Perdana Menteri itu. Itu lah sebenar maksud nya.

Kemudian ada pula yang mempercayai pada perkiraan jumlah kerusi DAP tidak memungkin kan ia menjad penguasa yang mengawal.

Mereka mengira jumlah maksimum kerusi DAP tidak memungkin kan DAP menjadi dominan dan penentu kata nya.

Malah Lim Kit Siang memperbodohkan orang melayu dan barua barua Melayu dalam Pakatan Harapan dengan perkiraan kerusi.

Semua orang terlupa , sebelum DAP jadi kerajaan pusat pun tiada melayu dalam PH yang berani melawan kehendak DAP.

Bukan sahaja tidak berani malah terpaksa turut kehendak DAP dan NGO nya.

Azmin Ali yang tergolong melayu ternama dalam PH pun kalam kabut takut kepada DAP dalam isu pesta arak.

Maka jika yang bertaraf Menteri Besar dari parti berbeza pun tidak berani dan takut di "Hassan Ali" kan  , melayu mana kah dalam PH yang berani angkat muka jika DAP arah membuat sesuatu apabila sudah menjadi kerajaan Pusat?

DAP dapat segala nya dari barua melayu , malah seorang betaraf doktor pun berjaya di suruh bangkit kan RUU ladang babi.

Dan ramai terlupa kerana kejahilan, bahawa DAP tidak perlu kerusi majoriti untuk menguasai kerajaan Pusat.

DAP hanya perlu jumlah kerusi yang boleh membantu PH menjadi kerajaan sahaja sudah memadai kerana senjata ampuh DAP ada lah kuasa "ugutan" dan kuasa tekanan.

Jika DAP cuma mendapat 20 kerusi parlimen pun namun jumlah itu boleh membuat PH jadi kerajaan, maka DAP akan ugut akan keluar dari PH dan semua komponen tidak dapat jadi kerajaan pusat.

Maka DAP akan meletak kan syarat mahu kan kementerian itu dan ini , jika tidak mereka akan tarik diri.

Maka para ahli parlimen PH yang lain yang ketagih untuk meratah kekayaan negara akan terpaksa akur dan mendengar kata DAP.

Ini termasuk lah individu seperti Tun Mahathir yang terlalu terdesak mahu kan kuasa pusat untuk melepaskan banyak bagasi sulit nya yang memerlukan kuasa Perdan Menteri dan Menteri Kewangan.

Selepas itu serangan terhadap Melayu UMNO dan Raja Raja pun akan di mulai oleh DAP mengguna kan barua Melayu nya.

Maka cadangan pelik pelik akan terdengar dari Melayu Barua DAP.

PRU14 ini bukan untuk hari ini , ia untuk masa depan Melayu dan Islam.

Jika UMNO tumbang dan Raja Raja Melayu di turunkan , maka bermula lah pesta arak, pesta "gay rights" , kehendak COMANGO  dan sekwatu dengan nya.

Ketika Datuk Seri Najib berkata "Kepala Bapak Kau" semua ambil peduli , namun ketika Nga Kor Meng sebut melayu PukiM** semua melayu barua DAP berdiam membisu kerana ketakutan terima backlash dari DAP jika menegur Nga Kor Meng.




Itu belum DAP kuasai Putrajaya lagi.

Pilihan di tangan Melayu sendiri , bak kata orang dulu dulu "jangan bilang kamu tidak di beri pesan.

DAP nyata sekali ada lah "Enemy at the Gate".























No comments:

Post a Comment