Monday 9 January 2023

Desas desus Muhyiddin akan ditangkap tersebar.

 

Kes salah guna kuasa dan penyelewengan wang membabitkan kerajaan Perikatan Nasional , khusus nya Parti Bersatu kian bertambah menarik .

Skandal perbelanjaan wang milik rakyat Ketika darurat PKP kini didalam siasatan pelbagai pihak termasuk Surhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia.

Dalam siasatan ada lah kelompok wang RM92 bilion yang dikatakan datang dari jumlah RM600 billion.

Baru baru ini beberapa individu yang rapat dengan bekas Perdan Menteri Muhyiddin Yassin telah diseret ke pejabat SPRM dan direman didalam lokap, berkaitan penyelewengan wang projek dengan isu menerima komisyen dari kontraktor dari beberapa projek.

Baca Sini :Desas desus Muhyiddin akan ditangkap tersebar. - My TV ONLINE (my-tv.online)

3 comments:

  1. Enemy at the gate sedang mencari barua baru..!!

    Awas barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dalam bikinan bercakap.diplatform media Singapura.

    Mana mana pemimpin muda yang sudah bercakap diplatform Singapura untuk menentukan kepimpinan Malaysia akan datang wajib dicurigai, wajib diawasi dan wajib dipantau di masa ini.

    Beranikah KJ bercakap berkenaan nasib orang Melayu di Singapura itu sendiri semasa menerangkan hala tuju kepimpinan kaum Melayu di Malaysia semasa berbicara di platform media Singapura..!?

    Barua Lee Kwan Yew @ DAP yang sudah di bakul sampahkan ialah Tun Mahathir Mohmad dan Boboi.

    Barua yang sedang dibela di tatang sedang menguasai Malysia iaitu Brother Anwar Bin Ibrahim didapati sedang terkapai kapai bergelut mengharapkan sokongan sekutu nya.

    Bekas ahli parlimen Rembau itu bercakap pada forum anjuran Institut ISEAS-Yusof Ishak Singapura. Turut hadir ialah Menteri Pengangkutan Anthony Loke dari DAP adik pada Parti PAP@LeeKwanYew

    Sementara itu Khairy menganggap pemilihan Umno akan datang adalah sangat penting dan mungkin boleh membawa kepada pembaharuan kepada parti terbabit.

    Mana mana pemimpin muda yang diharapkan untuk memjamin kelansungan kebaruaan Lee Kwan Yew @ DAP yang didapati berpotensi dibantu untuk jadi barua pada Lee Kwan Yew sepeti KJ sedang dalam radar pembikinan.

    Harapkan Mat Sabu sekadar kulinari dan tak ada aura bercakap dalam Bahasa Inggeris lansung tidak boleh diharap lansung..

    Mana mana pemimpin muda yang sudah bercakap dalam forum diplatform Singapura wajib dicurigai, wajib diawasi dan wajib dipantau di masa ini.

    Beranikah KJ bercakap berkenaan nasib orang Melayu di Singapura itu sendiri ditanya semasa berbicara di platform media Singapura..!?

    Malah kononnya cukup bangga diberi penghormatan bercakap dan di wawancara dalam media di Singapura konon nya republik itu menyantuni bakal pemimpin Malaysia itu bukan suatu yang dibanggakan oleh umat Melayu di sini.

    Mana mana bakal pemimpin yang didapati cenderung dan mesra Singapura wajib dicurigai dan diawasi sekarang..!!

    Pemimpin yang cakap bergegar dengan acah acah power Melayu Islamik, acah acah power Islam sudah hampir lupus untuk di baruakan oleh Lee Kwan Yew@DAP jangan kita ulangi lagi.. cukup cukup lah...!!

    ReplyDelete
  2. Enemy at the gate : Mudah saja nak baca skrip barua DAP@LeeKwanYew...

    Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

    Elok kita tukar nama nama taikun spt Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Kowk, Lim Ping Ping dll pada nama Taikun Melayu pulak...

    Bila banyak taikun Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia

    Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi... Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

    Begitu juga gula tak ada satu pokok tebu pun di Singapura bekalan gula mencukupi tapi disini harga gula turun naik dan stok kadang kadang tidak ada.. taikun sapa yang menguasai barangan ini..!?Taikun yang lahir di sini tapi bertuankan Lee Kwan Yew di Singapura...

    Di Malaysia menteri tolo ayam melawat reban ayam di India... akai hado akai lotak kat bontot sambil tadah untuk dibontoti.!?

    Sebab itu semua barang keperluan diutamakan ke Singpura dulu.. rakyat Malaysia dimangsakan sbb barang di sorok dan dj manipulasi oleh kartel dan mafia tokey dan taikun ini.

    Lingkup taikun rangkaian kartel mafia mata sepet ni melingkuplah Singapura. Dan ini lah masa kita untuk membina rangkaian produk Melayu tikun taikun mafia dan kartel Melayu pula diwujudkan untuk menstabilkan harga barangan keperluan sekarang..!!

    JOM UBAH...!!

    ReplyDelete
  3. Wooii UMNo kalu dah hado 140 bhaii.. Ko orang buat apa Ketua Bahagian UMNo berkumpul dan bersolidariti..ko lawan yo lahh..?

    Jika benar ada 140 bahagian berada di belakang Zahid Hamidi dan Mohamad sekarang, kenapa masih takut dan pengecut dengan pertandingan?

    Dengan mendakwa memiliki 140 sokongan daripada 191 bahagian UMNO yang ada di seluruh, mereka yang berkumpul malam tadi sepatutnya bersuara dengan gagoh – makna kata lagu ni lebih kurang “marilah berlawan dengan kami kerana kami ada sokongan majoriti”.

    Yang ko orang berkumpul beramai-ramai dan mendakwa memiliki sokongan daripada 140 bahagian, namun masih pengecut untuk berlawan?

    Konon ada 140 Ketua Bahagian, hairannya semacam kecut perut nak berlawan dengan lawan yang hanya tinggal 51 bahagian bersama mereka.

    UMNo ni dah kalah makin bodoh makin pendek akai eeehh...!!

    Betulkah ada 140 sokongan daripada bahagian-bahagian sebagaimana didakwa itu? Cecite.. cecite..

    Hapooo lahaiii..!!

    ReplyDelete