Tuesday 14 February 2023

Rakyat teruja bila dengar SPRM panggil Daim beri keterangan.

 


Oleh Adam Malik

Berita Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia memanggil Tun Daim Zainuddin untuk memberi kenyataan kepada agensi menjadi berita paling sensasi kepada seluruh rakyat.

Walaupun ramai rakyat percaya kes tidak akan kemana mana atau pun tiada akan ada kemajuan sama seperti kes rasuah Bekas Gabenor Bank Negara , namun sedikit sebanyak ia nya satu berita yang menarik untuk di ikuti.

Baca sini :-Rakyat teruja bila dengar SPRM panggil Daim beri keterangan. - My TV ONLINE (my-tv.online)

2 comments:

  1. Menang selfie kalah undi. thinkinh out of the box, pendekatan bijak humble dan kool dan chill..!!

    Sah KJ jadi DJ Hot FM... hitd 10 juta pendengar...Boboi bila lagi..

    kikiki

    Strategi terbaik dekatkan pengundi dan rakyat bersama pemimpin masa depan. Sah KJ jadi DJ Hot FM

    Suasana ceria dan berbeza dirasai di konti radio Hot FM apabila buat pertama kalinya, suara bekas Menteri Kesihatan, Khairy Jamaluddin berkumandang sebagai penyampai bersama Johan dan AG dalam segmen Bekpes Hot dari jam 6 hingga 10 pagi, hari ini

    Khairy mengesahkan dirinya bakal menyertai Hot FM dalam temuramah melalui telefon pada segmen Bekpes Hot yang dikendalikan Johan, AG dan Datuk AC Mizal dan Farah Fauzana.

    Bayangkan jika boboi jadi DJ radio... boleh melingkup stesen radio. Boboi boleh fofular jadi DJ radio kat stesen radio Pulau Batu Putih yang apak dia baru serahkan pada anak Lee Kwan Yew sebagai barua paling renta berjaya menjadi barua dan dibaruakan oleh Lee Kwan Yew dan DAP...

    Hope KJ jadi DJ ini cara pemimpin bersuara terus dengan rakyat..humble, kelakar dan tak acah acah power islamik, no more ice breaking bukan jenis acah acah power control berlagak pandai, acah acah power berlagak pandai formula.

    Lagi control acah acah power pandai dan islamik lagi nampak kebangangan pemimpin itu.. lupakan pemimpin yang acah acah power dlm segala bagai ni... kalau nak nnpk real lagi KJ rapatkan diri dengan muzik muzik artis Indonesia.

    Sttategi memdekatkan diri dan rapatkan hubungan dng bangsa serumpun bukan nya bangsa adu domba batu api seperti Singapura. Lupakan Singapura pedulikan Singapura. Tahniah KJ..you re the best

    akhirnya jadi barua pemimpin asing spt jadi barua LeeKwanYew@DAP

    Tahniah KJ... next MB Sgor and next PM

    #DJPulauBatuPutihUtkLegasiKerala

    ReplyDelete
  2. Elok legasi kerala ni buat rumah dan pindah ke Pulau Batu putih sana dan jadi warganegara Lee Kwan Yew


    buat semak legasi kerala barua Lee Kwan Yew

    ReplyDelete