Sunday 2 April 2023

Surat SPRM sahkan Nazlan ada kesalahan salah laku

 


Oleh Adam Malik

Pada sebaran pertama surat siasatan SPRM terhadap Nazlan Ghazali tidak mendapat respon dari pihak berkuasa terutama nya pihak Kehakiman, sama ada mengsahkan atau menafikan.

Mungkin kerana kebenaran dan kesahihan maka toada siapa sanggup menyangah.

Baca sini :-Surat SPRM sahkan Nazlan ada kesalahan salah laku - My TV ONLINE (my-tv.online)

1 comment:

  1. Tunggu PRN Kasi ajar Zahid Dan Tok Mat.. Bacut Gede

    Kegagalan semakan kes SRC: Pertembungan kumpulan Najib dan Zahid akan beri kesan pada kerajaan

    Pertikaian dan serangan terhadap Zahid serta (Anwar) dalam forum atau kumpulan menyokong Najib. Di sinilah ia bermula. Memang ada perbincangan antara ahli Umno dan akar umbi (tidak bersetuju)

    Khairy, Shahril berkata, ada implikasi politik pada Zahid dan kerajaan perpaduan diterajui Anwar susulan keputusan Mahkamah Persekutuan itu.

    Perasaan tidak puas hati dikatakan semakin meningkat dalam Umno terhadap presidennya, Ahmad Zahid Hamidi dan Perdana Menteri Anwar Ibrahim, dakwa Shahril Hamdan dan Khairy Jamaluddin.

    Dua bekas pemimpin Umno itu, berkata keadaan itu berlaku susulan keputusan Mahkamah Persekutuan menolak permohonan bekas perdana menteri, Najib Tun Razak, menyemak semula sabitan dan hukuman dalam kes rasuah SRC International.

    PRN June 2023 masa terbaik untuk mengajar UMNo yang sudah hilang talian hayat Melayu' Dan Isle bila bersama barua LeeKwanYew@DAP

    ReplyDelete