Saturday 17 June 2023

Aset parti RM100 bilion dimana? Tanya veteren umno

 


Dalam satu kenyataan baru baru ini ,Setiausaha Agung Veteren UMNO ,Datuk Mustapha Yakub berkata  bahawa perkara berkenaan aset umno ini sangat serius dan perlu diberi perhatian.

Aset yang dipersoal oleh Datuk Mustapha bernilai sekitar RM100 bilion.

Nama nama yang dipetik oleh Datuk Mustapha sebagai bertanggung jawab ada lah Tun Mahathir , Tun Daim dan Tan Sri Nor Yakob,

baca sni -Aset parti RM100 bilion dimana? Tanya veteren umno - My TV ONLINE (my-tv.online)

5 comments:

  1. Tinggalkan Tun Mahathir Mohamad klu nak menang..!!

    PN kalau nak menang PRN June 2023 kali ini sila tinggalkan dan lupakan Tun Mahathir Mohamad..

    Mana mana pemimpin Dan Pakatan yang rapatkan diri dengan Tun Mahathir Mohamad pasti melingkup

    Pada pemimpin PN sila tinggalkan Tun Mahathir Mohamad Boboi Dan PejWang....Period

    Ini legasi nak menumpang nyawa Dan talian hayat bukan untuk Melayu' Dan Islam

    Pulau Batu Putih baru orang tua bodoh tu bagi kat anak Lee Kwan Yew atas desakan berkawan dengan DAP dimana abang besar DAP ialah PAP di Singapura sana

    Tun Sila Berambosss Dari PN...!!

    ReplyDelete
  2. Barua VS Barua : SPRM sedang teliti siasat OPCOM, Mahathir mohon ‘jangan melompat'.

    Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan meneliti dakwaan isu Telekom Malaysia Berhad (Telekom) mengeluarkan surat untuk meminta kebenaran mengadakan rundingan terus dengan Opcom Sdn Bhd (Opcom) bagi pembekalan kabel fiber optik bernilai RM214.2 juta.

    Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Azam Baki berkata, pihaknya akan menjalankan siasatan sekiranya ada aduan dan mempunyai asas di bawah kesalahan rasuah.

    “Sekiranya terdapat maklumat dan aduan yang mempunyai asas di bawah kesalahan rasuah, maka SPRM mempunyai asas untuk jalankan siasatan.

    Rakyat dah meluat dengan ego bodoh sombong Tun Mahathir bila selalu berkata 'Bukan Salah Saya' Melayu' Mudah Lupa sedangkan paling banyak U Turn masa jadi PM Kali ke 2 dengan sikap lidah bercabang nya..!!!

    Tinggalkan Tun Mahathir Mohamad klu nak menang..!! Legacy tak guna ini selalu seperti cakap macam lidah bercabang dan kuat U Turn

    Pastikan Boboi melingkup di Kedah...!!

    PN kalau nak menang PRN June 2023 kali ini sila tinggalkan dan lupakan Tun Mahathir Mohamad..

    Mana mana pemimpin Dan Pakatan yang rapatkan diri dengan Tun Mahathir Mohamad pasti melingkup

    Pada pemimpin PN sila tinggalkan Tun Mahathir Mohamad Boboi Dan PejWang....Period

    Ini legasi nak menumpang nyawa Dan talian hayat bukan untuk Melayu' Dan Islam

    Pulau Batu Putih Barua DAP@LeeKwanYew tua bodoh tu bagi kat anak Lee Kwan Yew atas desakan berkawan dengan DAP dimana abang besar DAP ialah PAP di Singapura sana.

    Pada semua Barua Melayu DAP@LeeKwanYew bergaduh lah sampai mampuih..!! Saki Baki barua ini pastikan dilingkupkan PRN 2023 June ini..!!

    Rakyat meluat dan sudah bosan dengan hipokrasi Dr Mahathir yang didakwa bersikap zalim terhadap orang lain serta merasakan dirinya kebal.

    Tun Sila Berambosss Dari PN...!!

    Menyemak lah dia nihh..!!

    ReplyDelete
  3. Curi duit AMLA Kes 1 MDB satu keluarga pemyamun Zety dan Taufik Ayman. Bebas lepas kaya raya..

    Sampai sekarang mohon cuti sakit beratus hari...AG tak Ade telo nak heret keluarga pemyamun ke mahkamah..

    Jho Low sampai sekarang lenyap.. Interpol pun bisu

    Kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Umno sakau dari mana sampai sratus billion tu yer?

    ReplyDelete
  5. PEMAIN MANJA BERKESAN SEBENAR SEGERA UNTUK MEMBANTU MENGEMBALIKAN BEKAS KEKASIH DAN MENYELAMATKAN PERKAHWINAN
    Hello semua nama saya Rosalba sangat terharu dengan kegembiraan semua terima kasih kepada Dr.GURU. Suami saya meninggalkan saya untuk wanita lain beberapa tahun yang lalu dan saya sangat kecewa kerana saya tidak pernah melakukan apa-apa kesalahan kepadanya, saya ditinggalkan dengan dua anak saya dan pekerjaan yang gajinya kecil. Saya hampir berputus asa sehingga saya melihat testimoni dalam talian tentang Dr.GURU bagaimana dia telah membantu ramai orang, jadi saya menghubunginya secara mengejutkan 24 jam selepas saya melakukan apa yang doktor minta saya lakukan, suami saya kembali semula sehari selepas mengemis. saya untuk memaafkan dia dan berjanji tidak akan pergi. Suami saya telah kembali selama 6 bulan sekarang dan kami tidak pernah mengalami sebarang masalah, gembira saya tidak meragui Dr.GURU. Sekarang saya yakin dia juga boleh menyelesaikan sebarang masalah dengan bantuan yang cepat. Anda juga boleh menghubunginya untuk mendapatkan bantuan sekarang.
    E-mel: saguruu087@gmail.com atau whatsapp +12098373537

    ReplyDelete