Wednesday 5 July 2023

Apabila tersepit, Mahathir sanggup jilat Kluster Mahkamah Parti BERSATU

 



Ada laporan dibuat oleh beberapa Media dan juga tiktokers konon nya ” tiga tahu selepas Sheraton move Muhyiddin mengadap Mahathir”


Konon konon nya ini sebagai pertemuan maha hebat dan penting konon nya selama tiga tahun kedua mereka bermusuhan.


Ini berita tidak betul dan kekurangan maklumat belakang tabir.


Baca sini :- https://my-tv.online/2023/07/05/apabila-tersepit-mahathir-sanggup-jilat-kluster-mahkamah-parti-bersatu/

8 comments:

  1. Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

    Wooii asyik gadoh sana gadohh sini, orang nak tido pun tak sinang.. nang butinang kui butikui nak gadoo pi jauh sket la kasi mampuihh..!!

    Akhirnya barua DAP@LeeKwan Yew yang baru lawan barua DAP@ LeeKwanYew yg dibakul sampahkan makin panass makin hott makin meletopp...!!

    Barua barua skliannn..!! Haah gadoh jangan tak gadohh..!! Dr Mahathir Mohamad mendakwa kerajaan pimpinan Anwar terikat dengan DAP kerana parti itu memiliki anggota parlimen yang ramai.

    “Ada dibahaskan (kata) kita tunduk kerana dokongan parti berasaskan Cina, DAP yang menguasai ( psstt baca ...Cina di Singapork Mr Lee Kwan Yew)

    Kalau kami gagal dulu ketika memimpin puluhan tahun, itu salah kamu; bukan salah pendokong kamu mengapa ekonomi Melayu tidak diangkat sekarang

    Anwar meminta Mahathir tidak menyalahkan kegagalan menangani permasalahan ekonomi komuniti Melayu dan Islam pada pihak lain.

    Anwar ulang cabaran, tuntut Tun M dedah segala aset diri, keluarga. Hurmm dolu kau ke yang terpekik terlolong fitnah ada 7 kotak bukti seleweng duit, bailout kroni dan memacam lagi.. Bodoh ke hapee PMx kite ni..!!

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang...

    Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

    Saya Ulanggg..
    Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

    PRN June 2023 ini masa terbaik utk pengundi Melayu' melingkupkan saki baki barua DAP@ LeeKwanYew dari tampuk kuasa negara..

    Haaahh tepokkkkk...!!

    ReplyDelete
  2. Selangor untuk PN - sah 39 kerusi dalam tangan bila pengundi Tolak UMNo/BN

    Tinjauan terbaru kebimbangan terbesar kepada Umno menjelang enam pilihan raya negeri bulan depan, bahawa pengundi Melayu di Selangor yang menyokong parti itu pada pilihan raya lepas lebih cenderung mengundi calon Perikatan Nasional (PN).

    Dalam laporan tinjauan terbaru yang diterbitkan oleh ISEAS Perspective, jurnal dari Institut Kajian Asia Tenggara yang berpangkalan di Singapura, seorang penganalisis politik dan ketua badan pemikir juga mendapati 39% pengundi Melayu yang mengundi Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) tahun lepas berkata mereka akan mengundi PN pada Pilihan Raya Negeri (PRN) 12 Ogos ini.

    ReplyDelete
  3. No Boboi No PejWang...

    Legasi COMANGO dan mesra gereja wajib ditolak abis abisan...

    Jangan jadi kan Boboi sebagai calon... PejWang hanya nak tumpang PN ajer.. Pengikut tak ada semua deposit calon lingkup ada àti nak jadi calon...!!

    Apa kejadah nak tunduk pada parti total melingkup deposit...!!

    Harapan dizahirkan Mukhriz susulan pertemuan Pengerusi PN Muhyiddin Yassin dan Dr Mahathir Mohamad dua hari lalu yang bersetuju mengukuhkan perpaduan orang Melayu serta meningkatkan sokongan kepada PN pada PRN 12 Ogos depan.

    Merujuk keputusan PN menolak permohonan penyertaan Pejuang pada 21 Mac lalu, Mukhriz berharap komponen itu kali ini dapat mempertimbangkan sewajarnya kerjasama untuk mengelak pertembungan dan mewujudkan situasi satu lawan satu dengan gabungan Pakatan Harapan (PH)-Barisan Nasional (BN).

    Kalau Boboi dicalonkan helok pengundi pilih calon Bebas utk dimenangkan..!!

    Menyemak lah kau boboi..!!!

    ReplyDelete
  4. Special for walaun UMNo/BN. This is latest survey ....

    70% Of BN-UMNO Malay Voters Have Made Up Their Minds To Vote For PN – Only 17% Were Satisfied With Zahid Hamidi

    Good bye UMno..

    Reply

    ReplyDelete
  5. Pada pemimpin PN - Stay away from toxic Tun Mahathir and Boboi...

    Ramai penyokong bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak sudah hilang sabar dan tidak mudah untuk dipujuk lagi.
    Demikian reaksi anak Najib, Nooryana Najwa sebagai respons terhadap kenyataan terbaharu Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, hari ini.
    Awal hari ini, Zahid yang juga Pengerusi BN dilaporkan menolak dakwaan penyokong Najib bahawa tiada usaha dilakukan untuk membela bekas perdana menteri yang kini dipenjara itu.
    Kata Zahid, tidak ada sebab untuk mereka berfikir sedemikian hingga mahu memboikot pilihan raya negeri (PRN) di enam negeri, bulan depan.

    Saya Ulanggg

    Pada pemimpin PN - Stay away from toxic Tun Mahathir and Boboi...fuck off..!!

    ReplyDelete
  6. Dari dolu lagi suruh kau beramboss...!!!

    Mahathir maklumkan tiada PM mahu datang bertemu dengannya

    Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bersedia berkongsi idea dengan setiap perdana menteri selepas pentadbirannya, namun mendakwa tiada siapa yang tampil menemuinya.

    Malah menurutnya, ada seorang penggantinya tidak pernah bertanya pendapatnya sejurus mengetuai kerajaan.

    “Saya dulu ingat bila Abdullah (Tun Abdullah Ahmad Badawi) jadi perdana menteri, dia hendak tanya saya. Tapi tidak pernah tanya.

    Ni taktik hape pulak si renta ni buat...dolu dolu lagi dah pesan sila beramboss kau tak nak beramboss...!!

    ReplyDelete
  7. . Suatu kajian perlu dijalankan kenapa pemimpin Melayu sangat suka membaruakan diri mereka pada kaum Cina..?

    Biar pun pemimpin PM Melayu barua mereka silih berganti taikun dan tokey tokey kaum Cina tetap orang yang sama. Kartel taikun yang sama. Mafia taikun mereka tetap yang sama kartel mafia tetap sama menguasai bekalan makanan dan barang pengguna tetap sama ini hasil didikan tuan mereka Lee Kwan Yew@DAP setelah berjaya membaruakan 22 tahun 22 bulan berjaya PM Melayu dan terkini diganti dng barua mereka yang baru....

    Begitu juga di Indonesia, yang paling teruk ialah bangsa Indonesia semua pemimpn jadi barua dan kroni mata sepet ini... mata sepet ini dah tak boleh dibezakan warna nama dan percakapan mereka sebab mereka sudah berismilasi dng bangsa Melayu dan Jawa... tapi perangai mereka tetap memanipulasi memgawal dan memguasai bangsa indonesia yang lain... Link Perang Dolar Singapura Vs Indonesia

    https://youtu.be/D4jLjt1-21w

    Hasilnya mafia kartel yang sama tetap menguasai Malaysia.. Di Indonesia keadaan lebih parah lagi kartel nya juga dikuasai Lee Kwan Yew@Singapura

    Contoh paling celaka sekali hanya sekor Jho Low saja dia sedang ketawa terbahak bahak tepok tangan geli hati melihat betapa bodoh nya, betapa bangang nya, betapa tolol dan tongong nya pemimpin pemimpin Melayu di perkotak katikkan oleh Jho Low. Berantakan semua pemimpin Melayu buat fitnah jijik satu sama lain.

    Kaum Jho Low juga turut tumpang ketawa terbahak bahak sambiltepuk tangan melihat pemimpin Melayu berbunuhan sesama sendiri..

    Jho Low lesap ada bekas ketua pulis Melayu (hrmmm Melayu lagiii..) jadi beruang dll. Ini lah speicies prmimpin Melayu yang DAP@Lee KwanYew paling suka sekali yang bodoh bangang dan dicucuk hidung...!!

    Begitu juga species kaum kepala bapak Cina ini nun jauh di tanah besar China disana lagi kuat penipunya. Tiba tiba kita dikejutkan outbreak Covit 19 disana. Sedangkan China pembekal dan pengeluar vaccine Sinovac seluruh dunia. Malaysia pembeli vaccine Sinovac semasa pendemik lockdown dulu.

    Link bawah dulu Di China "Medicine Shortages Humiliates China"

    https://youtu.be/3Y-A8TLWizY

    Adakah rakyat China tidak mengunakan vaccine SINOVAC ciptaan mereka sendiri..!? Ini satu penipuan terbesar dlm sejarah manusia moden.!! Apa muslihat kaum Cina ditanah besar sana tidak mengunakan vaccine Sinovac ciptaan mereka sendiri..!?

    Link diberi bantuan Vaccine tapi bangsa mata sepet ini berlagak sombong bodoh tak mahu bantuan.. sebab lebih baik menipu dari terima banguan sebab ultra kiasu ego sombong bodoh..

    https://youtu.be/FoRu0FpscfM (tonton smpi abis)

    Link di bawah muka lawa tapi penipu buat sidang media.. WHO tidak terima data Covid lebih dari setahun tapi pegawai khas Cina muka control ayu dari bangsa paling kuat penipu..!! China Menyusahkan penduduk dunia akhirnya

    https://youtu.be/8mMhH8csGQ0

    Mana pergi nya vaccine Sinovac dari China untuk rakyat China sendiri..!? Sedangkan China adalah pengeluar vaccine dan pembekal supply vaccine Sinovac seluruh dunia...!?

    Mana vaccine Made In China untuk rakyat China tsb..!? Dah ramai pemimpin tertinggi elit komunis China mati pasal Covit.. Mana vaccine Sinovac ciptaan mereka sekarang..!? Ini lah bangsa paling kuat menipu..!!! Bangsa paling penipu..!!

    Link bawah WHO kecewa sikap China.. spesies paling kuat menipu di dunia..death toll sekitar 100 orang dakwa parti CCP di China..!!

    https://youtu.be/cOoYAPvYsvs

    Ini lah species kaum paling kuat penipu mu tetapi pemimpin Melayu tetap ajer jadikan contoh dan terkinja kinja berlumba jadi barua barua kaum penipu mata sepet ini..

    Saya ulanggg...

    Ini lah speicies prmimpin Melayu yang DAP@Lee KwanYew paling suka sekali yang bodoh bangang dan dicucuk hidung...!!

    ReplyDelete
  8. Masa untuk wujudkan rangkaian kartel mafia Melayu. Itu formula yang sebenarnya.

    60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

    Himpunkan Persatuan Peniaga Melayu, Rangkaian Peniaga Muslim , Felda, Felcra Persatuan Pemborong Melayu , gangster dan mafia Melayu untuk melawan kartel DAP@LeeKwanYew ini.

    Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

    Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

    Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

    Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

    Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

    Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Tan ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Pak Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

    Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bila banyak taikun Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia

    Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

    Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

    ReplyDelete