Sunday 30 July 2023

Guna nama “Bossku” untuk gaduhkan UMNO sudah gagal, apa seterus nya?

 


Semakin hari semakin terdesak nampak nya kumpulan kumpulan yang dibelakang nya di percayai didalangi oleh pemimpin BERSATU dan Tun Mahathir.


Walaupun mereka tidak akan mengaku , namun semua orang tahu pihak yang sangat mahu melihat UMNO bergolak serta menjatuhkan Zahid Hamidi, adalah Tun Mahathir dan pemimpin BERSATU seperti Muhyiddin Yassin dan Hamzah Zainuddin.

Tangan tangan ghaib mereka berada disetiap gerakan mahu menjatuhkan Presiden UMNO yang menghalang progress mereka untuk mengubah UMNO supaya menyokong kerajaan Perikatan Nasional lalu menyelamatkan diri mereka sendiri dari menjadi Kluster Mahkamah dan berpotensi dimasuk kedalam penjara.

Dari sini :Guna nama "Bossku" untuk gaduhkan UMNO sudah gagal, apa seterus nya? - My TV ONLINE (my-tv.online)

3 comments:

  1. Najib dah serasi selesa tenang hidup di penjara, dan Rosmah pun tak sabar-sabar untuk kesana,
    nantinya Zahid pun akan kesana, begitu juga Limguaneng.
    Dan tak ketinggalan juga Anwar serta anaknya.. dan juga seperti yang pernah disebut Zahid, maka Mathassan, juga Matmaslan pun akan kesana, ,
    Semuga mereka semua dan lain2 lagi kuncu-kuncu mereka dipermudahkan urusan untuk pergi menetap ke penjara mengikut kadar bakal sabitan masing2 melalui jalan sabitan pendakwaan yang sangat2 mereka semua nanti-nantikan sebagai hadiah perbuatan masing2 yg mereka sedia maklum.

    Sama2 kita doakan supaya mereka semua dipermudahkan perjalanan kesana... amin... amin.. amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelma la muka jgn pakai fake ac

      Delete
  2. No wonder Jho Low lesap Justo depan lubang hidung orang tua bodoh tu pun lesap sekarang ni lesap terus ejen pelancogan warga China pun vagal dikesan...

    Helok letak jawatan Azam Baki... Tinggal Baki ajeer yg ponoh sumo lopeh lesap... Macam pukimak..!!

    Ejen kepada wanita warga China yang cuba memasuki Malaysia menerusi Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) sehingga mencetuskan kekecohan membabitkan Menteri Pelancongan, Datuk Seri Tiong King Sing, kini gagal dikesan.

    SPRM sedang buru ajen pelancong harap tak lolos mcm Jho Low udah lerr malu Mano nak lotak muko SPRam weeiii.!!!

    Wooii..!! Azam Baki ketuo SPRM ajen dah kenalpasti, sekarang nak buru ajen tsb dan bongkar jangan dok diam gentel telo lagi..!!

    SPRM buru ajen pelancong yang hendak bayaran RM18,000.00 dari pelancung warga China seperti yang didakwa oleh Menteri Pelancongan..

    https://youtu.be/S53uLtf-FvM

    Kes menteri dan pelancung mata sepet ni ..Tohan Rabul Alamin dah Kasi jalan untuk bongkar semua..!! Jangan buat bodoh bangang lagi..!!

    Itu pasal la desak SPRM PDRM dan Imigresen dll bongkar semua... Kaut sekali ahli politik dan dalang dalang sekalii...kaut samarata Melayu' ka Cino ka kasi kaut suma skali..

    Harap2 kes 'pelancung' asing misteri ini akan dapat merungkai dakwaan 1.2 juta pelancung asing yang masuk tak keluar2?

    Sehubungan itu, Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tan Sri Azam Baki, berkata pihaknya mengarahkan siasatan kes itu dilengkapkan.

    Saya ulangggg..!!

    No wonder Jho Low lesap Terus ejen pelanconan warga China pun vagal dikesan... Helok letak jawatan Azam Baki... Tinggal Baki ajeer yg ponoh sum lopeh lesap... Macam pukimak..!!

    Asal Mata sepet lesap, asal Cina lesap..Suma lesap..!!

    ReplyDelete