Monday 22 January 2024

Sidang media merapu, Mahathir sekadar meluahkan perasaan


 

Apakah yang tidak adil kepada Mahathir dan keluarga, seperti yang Mahathir merapu dalam sidang media semalam?

Selama mendengar kenyataan Mahathir semalam , boleh dikira Mahathir bercakap berkenaan diri sendiri sahaja.

Ketidakadilan yang dimaksudkan oleh Mahathir apabila anaknya disiasat dan diberi tempoh untuk mengisytihar harta dan aset hanya bayangan apa kerajaannya pernah lakukan terhadap Najib Razak .

Dakwaan terpilih yang disebut terhadap anaknya dan juga kuncunya Tun Daim juga adalah bayangan apa yang pernah dilakukn terhadap kepimpinan UMNO seperti Najib Razak dan Zahid Hamidi serta kepimpinan UMNO yang lain ketika Mahathir berkuasa.

Baca sini 

Sidang media merapu, Mahathir sekadar meluahkan perasaan - My TV ONLINE (my-tv.online)

8 comments:

  1. Tun Mahathir hadir pasal saya juga rakyat Malaysia, dan ini adalah gerakan rakyat jadi saya bersimpati dengan mereka.

    Tapi betul ke Tun bersempati dengan nasib Isle Melayu ini. Bertambah pelik sekor pun anak anak Tun macam boboi, Mirzan Mokhzani Marina Gereja lansung tak tunjuk muka di depan istana...

    Kah kah kah...

    Kesian apak demer semua, apak nya nak jalan bawak telo labuh nya pun dah gigil palo lutut nya. Tak kesian lansung anak Tun pada apaknya..

    kah kah kah...

    Boboi, Mokhzani Mirzan anak cucu kaya raya yang sering lepak dalam jet peribadi dan lepak dalam kapal layar lansung tak support ini betul betul anak derhaka...

    Akhir Zaman bila Satu Hadis menerangkan akan tiba masanya bila "Hamba melahirkan Tuan nya" maksud Hadis ini benar benar berlaku pada anak Tun bila anak anak nya lansung tak ambil peduli apak nya bersolidariti kunun mempertahankan Melayu ( psst.. baca solidarity pertahankan boboi dan legacy Anak cucu Tun sebenarnya)

    Kah kah kah..

    Masa dolu ke main lagi atok dan Anak perempuan Marina Gereja angkat plakad COMANGO Lisbo di jalan raya sama dengan tok wan, Hanna Yeoh Lim Kit Siang Lim Guan Eng Mat Sabun bersama tuan barua nya DAP@ LeeKwanYee terpekik terlolong dijalan TAR seksuality merdeka lagi.

    Sepatutnya Marina Gereja pejuang COMANGO , Boboi , Mirzan , Mokhzani, anak cucu Tun yang berguling guling atas jalan raya... Peliknya sekor Anak Tun lansung tak nampak batang idung.. kesiannn ooohh kesiannn

    Rakyat nak tengok pertembungan anak Tun dan Anak Papa Nurul Izah semua nya pejuang liberal pluralisma dan anak Tun Marina Gereja pejuang Lisbo COMANGO bertempur sesama sendiri. Baru gempak abissss...!!

    Kah kah kah...!!

    Pada barua barua DAP@LeeKwanYew yang sudah dibakul sampahkan ini lah nasib bila diri rela dijadikan barua DAP@LeeKwanYew.

    Pada pemuja Tun seperti Jon Doe dng teori Tun adalah pemoda Panji itam dari timur, Ted Manoff, Cik Minah, Suman budak bodoh Dari Singapura patut guling guling di Istana juga tapi Suma lansung tak nampak muko.. kikikiki..!!

    Mungkin ini karma sumpah laknat Bossku yang difitnah dan dianiya oleh barua barua tunggangan DAP@LeeKwanYew selama ini.






    ReplyDelete
  2. Jangan Jadi barua DAP@LeeKwanYew

    Selingan ucapan atok yang thorbaek..Link bawah

    https://vt.tiktok.com/ZSF1adE9L/

    Pada Anak atok, show your balls now..!!

    Look below Daim how brave his wife show her pussy alleady..

    https://vt.tiktok.com/ZSF15Vs1s/

    Lagii bawah Ni haaah

    https://vt.tiktok.com/ZSF1aLLTD/

    Ni haah lagi wife Daim show how brave she show her pussy... Come on la Marina Gereja, Boboi Anak cucu show yur ball and pussy Ada brani

    https://vt.tiktok.com/ZSF1aRTk1/

    Kah kah kah....

    ReplyDelete
  3. Kalau nak UMNO dan Melayu bersatu dan kuat bebaskan Bossku

    Bossku tak mahu pengampunan tapi bossku mahu bicara semula sebab ada bukti baru yang AG tidak layan semula.

    Alahaiii....

    ReplyDelete
  4. Kes pembuktian di mahkamah sangat BERAT oleh pendakwaraya nanti. Isteri Daim dituduh tak istihar harta saja.... Bukti rasuah mana bukti curi mana...!?

    Menang dulu sorak dulu dalam mahkamah akan terbongkar fitnah atau fakta... Yang Rakyat terkilan sangat mana anak anak Tun..mana Boboi mana Marina Gereja..!?

    Don't let atok walk alone. Come on la Marina Gereja, Boboi Mokhzani dan anak cucu atok show yur ball and crappy pussy.. Ada brani..!!

    Look below Daim how brave his wife show her crappy pussy alleady.. She said toPMx "Saya Nak pesan kat PMx kuasa itu singkat Anwar.." see how wife of Daim braveheart to show her pussy... Come on boboi Mirzan Mokhzani and Marina Gereja show yur balls and crappy pussy... You have no gut..!!

    https://malaysiagazette.com/2020/03/01/marina-mahathir-gesa-rakyat-bangkit-jika-mahu-negara-bersih-bermoral/

    Rakyat nak tengok pertembungan anak Tun dan Anak Papa Nurul Izah semua nya pejuang liberal pluralisma dan anak Tun Marina Gereja pejuang Lisbo COMANGO bertempur sesama sendiri. Baru gempak abissss...!!

    https://sedakasejahtera.blogspot.com/2012/11/inilah-video-ucapan-nurul-izzah.html?m=1

    Ini lah bencana dan bahana bila jadi hamba dan barua DAP@ LeeKwanYew.... Kaum DAP@ LeeKwanYew sedang tepok tangan ketawa terbahak tengok barua Melayu belaan kaum Mata sepet berbunuhan sesama sendiri.

    Buat masa ni helok perancangan jitu dan padu jihad Melayu untuk difikirkan ujudkan beratus billionaire Melayu yang bersikap nuteral TANPA menyebelahi mana mana pihak dan parti demi kepentingan Melayu dan Islam .

    Mewujudkan rangkaian Kartel kertel Melayu dan rangkaian kartel kartel mafia Melayu untuk menguasai Barangan asasi seperti beras, barang makanan semua sektor ekonomi utama negara.

    Bukti rasuah mana bukti curi mana...!? Tangkap sebab tak istihar harta.. Lim Kit Siang dah istihar harta ke...? Pemimpin Cina Mata sepet dah istihar harta ka belum.. Ngeh dah istihar harta ka belum...?

    Pendakwaan yang sangat lemah....!!

    ReplyDelete
  5. .Go Daim Go Go Go..!! Go Daim Go Go Go....!!!!

    Wow Awesome Daim after his Braveheart wife show her crappy pussy now Daim turn on show his balls as a fighter.

    It's do not like anak Tun spt Boboi Mokhzani Mirzan and Marina Gereja no balls and no crappy pussy shown as a fighter... Kah kah kah

    Look Daim how brave his wife show her crappy pussy alleady.. She said to PMx "Saya Nak pesan kat PMx kuasa itu singkat Anwar.." see how wife of Daim braveheart to show her pussy...

    https://rajalaut11.blogspot.com/2011/11/badut-rakyat-seksuality-merdeka-2011.html?m=1

    Come on la boboi Mirzan Mokhzani and Marina Gereja show yur balls and crappy pussy lah wooiii..! Both of atok sibling have no gut..!! Fucckkkk...!!

    https://malaysiagazette.com/2020/03/01/marina-mahathir-gesa-rakyat-bangkit-jika-mahu-negara-bersih-bermoral/

    Rakyat nak tengok pertembungan anak Tun dan Anak Papa Nurul Izah semua nya adalah pejuang liberal pluralisma murtad VS anak Tun iaitu Marina Gereja pejuang Lisbo COMANGO bertempur sesama sendiri. Baru gempak abissss...!!

    https://sedakasejahtera.blogspot.com/2012/11/inilah-video-ucapan-nurul-izzah.html?m=1

    Daim difahamkan akan didakwa atas pertuduhan yang sama dikenakan terhadap isterinya, Na’imah Khalid beberapa hari lepas.

    https://theflyingkick.blogspot.com/2017/09/terdesak-sehingga-terpaksa-tarik-siti.html?m=1

    “Peguam saya telah difahamkan bahawa saya akan didakwa pada Isnin 29 Januari ini mengikut Sesyen 36(2) Akta SPRM 2009 iaitu kesalahan tidak isytihar aset.

    “Baiklah, saya tidak sabar dengan hari-hari saya di mahkamah nanti,” kata Daim melalui peguam beliau.

    Baru Ada fight bukan macam Tun gelabah tetek telo labuh dah goyang bersama anak anak nya.. kah kah kah..!!

    Ini lah bencana dan bahana bila seronok jadi hamba dan barua DAP@ LeeKwanYew.... Kaum DAP@ LeeKwanYew sedang tepok tangan ketawa terbahak tengok barua Melayu belaan kaum Mata sepet berbunuhan sesama sendiri. Pada orang Melayu tengok kan saja barua barua barua ni berbunuhan jangan nak jadi batu api dan nasik tambah pulak haahh ...

    Haah tepokkkkkk...!!

    Saya ulangggg...!!

    Go Daim Go Go Go..!! Go Daim Go Go Go....!!!!

    Selamat bergaduh lah semua barua barua Melayu DAP@ LeeKwanYee sklian

    Haahhhh tepokkkkkk

    ReplyDelete
  6. Apeee pun tak bolehhh..!!

    Formula terbaru Rafizi " E Hailing sepatutnya jadi side income" sahaja.

    Menteri Formula Malaysia ,Rafizi Ramli berkata, pekerjaan tersebut tidak relevan dijadikan tempat bergantung...pulakkk dah..!!

    Suatu masa dolu cakap bergegar sana sini macam bijak pandai otak bergelumang dengan bau jubo...

    Saya ulangggg...

    Apeee pun tak bolehhh..!!

    ReplyDelete
  7. Pemuda Panji Hitam dari Timur itu ialah Daim Zainuddin young braveheart pemoda Panji hitam yang dijanjikan.. bukan nya Anwar , Tun Mahathir dan Boboi .... Kikiki..!!

    Pastikan next PRU atau mana mana PRN or PRK sekali "No Boboi No PejWang". Boboi and Marina Gereja both of you have no balls and no stinky pussy to show off to be a fighter. Both of you are coward.

    This bloody coward generation have to abolish and sail all the away into deep sea.... Menyemak legacy ni...!!

    Seperti ramai yang lain mahukan sebuah Malaysia baharu, Daim turut menyokong Pakatan Harapan dan Anwar Ibrahim pada 2018. Ketika itu. Jadi mediator membebaskan Anwar Ibrahim

    “Tetapi kini, Malaysia dibayangi pula oleh sebuah pentadbiran yang menyalahguna kuasa, di samping janji-janji reformasi yang dimungkiri. Musang berbulu ayam bersorak reformasi tetapi melakukan sebaliknya.

    “Demi mencapai jawatan perdana menteri, Anwar melantik seorang individu berdepan tuduhan rasuah sebagai timbalan perdana menteri. Tidak lama kemudian, seperti silap mata, 47 pertuduhan rasuah timbalan perdana menteri itu digugurkan. Inikah Malaysia baharu yang dijanjikan?,” kata Daim Zainuddin.

    Dakwa Daim, integriti dan tadbir urus baik semuanya ke ‘laut’ seperti SPRM, Peguam Negara dan LHDN diperalatkan dengan mudah dalam mengejar musuh politik.

    “Akta Hasutan, Akta Komunikasi dan Multimedia, Akta Perhimpunan Aman digunakan sewenang-wenangnya terhadap mereka yang lantang bersuara atau mengkritik kerajaan atau Anwar, malah menteri mengeluarkan ugutan menghantar kereta polis ke rumah mereka.

    “Seharusnya Anwar mesti sedar yang semua ini ada tempiasnya. Ketika sibuk melunaskan dendam yang lampau, ringgit terus merosot, ekonomi terbantut dan penderitaan rakyat biasa berterusan. Inikah Malaysia baharu yang dijanjikan?,” Pendakwa mempunyi beban bukti yang sangat berat memfitnah Tun Daim Zainuddin..!!

    Hidup Daim Zainuddin inilah Pemuda Panji Hitam Dari Timur ... Kikikiki

    Bukan Tun apa lagi AlJub dan bukan sama sekali Boboi pemoda Panji hitam legam dari Timur...!!

    Kah kah kah...

    #haahtepokkkk

    ReplyDelete
  8. SYUKUR

    BOSSKU DAPAT PENGAMPUNAN AGONG

    ALHAMDULILLAH

    ReplyDelete