Thursday 18 April 2024

Menjadi kesalahan dan Teladan buruk jika kerajaan tidak akur dekree YDPA

 

Oleh Adam Malik.

Seorang Peguam terkenal , Hanif Kathri telah memberi kenyataan berkaitan titah tambah (addendum) yang sedang hangat diperkatakan.

Pendapat Hanif Kahtri ,jika ada kebenaran dan wujudnya dekree dari pihak Yang diPertuan Agong yang menitahkan supaya Datuk Seri Najib Razak dibebaskan dan baki hukuman dijalankan dari rumah, maka menjadi satu kesalahan jika kerajaan tidak melunaskan titah tersebut.

Baca disini - https://my-tv.online/2024/04/19/menjadi-kesalahan-dan-teladan-buruk-jika-kerajaan-tidak-akur-dekree-ydpa/

3 comments:

  1. Kuala Kubu Baru medan pemulaan bagi barua barua DAP@LeeKwanYew.

    Ada sekorrr saja lagi barua DAP@LeeKwanYew yang perlu dilingkupkan ... Saya ulannnngg sekor ajer lagi yang perlu dilingkupkan....!!

    Kuala Kubu Baru medan pemulaan melingkup barua barua DAP@LeeKwanYew..!!

    .Bila Tun kuar IJN. Lepas Tun kuar IJN helok hantar Tun berihat di Pulau Batu Putih. Boboi Marina Gereja helok peneman Tun di Pulau Batu Putih. Kasi intro boboi

    https://vt.tiktok.com/ZSFmL1NGs/

    Boboi dan Marina boleh apply kerakyatan di Pulau Batu Putih Oleh Anak Lee Kwan Yew sebelum bersara. Jadi wakil Rakyat Pulau Batu Putih...

    Boboi layak dilantik wakil Rakyat Pulau Batu Putih dan sebagai duta Singapura dibawah kerajaan Anak LeeKwanYew di Pulau Batu Putih

    Kalau negara lain orang asing rampas Pulau mereka istihar perang. Tun bagi percuma sambil garu garu gentle telo labuh nya pada anak Lee Kwan Yew dolu... Macam gampang haramjadah....Puiiii

    Projek PRU akan datang mulai dikenalpasti dari sekarang " No More Barua DAP@ LeeKwanYew"

    Projek ini mesti dimulai dari sekarang... Kempen Projek Lingkupkan legacy PMx perlu dicanang pada rakyat hingga PRU diadakan ... Mulakan sekarang..!!

    Projek melingkupkan sesiapa saja dianggap barua barua yang favour dan mesra pada DAP@ LeeKwanYew samada parti kerajaan atau parti pembangkang harus dimulakan sekarang..

    Pengundi " No more barua DAP@LeeaKwanYew "

    Hanya ada sekor lagi barua DAP@LeeKwanYew yang perlu dilingkupkan menjelang PRU akan datang .. PRU dolu majori setakat 1 ribu aje..!!

    Saya ulangggg "sekor jer lagi, sekor jer lagi Barua. DAP@LeeKwanYew yg perlu dilingkupkan terus next PRU iaitu Anwar Bin Ibrahim..!!

    Masa PMx nak melingkup jadi PM lepas ni insyallah dia akan tahu nasib dia anak beranak spt Jijah, Nurul sama seperti Boboi@Mukhriz Tun Mahathir... Selagi Ada Bulan Bintang legacy barua DAP@LeeKwanYew mesti dilingkupkan 100% .

    Saya ulangggg

    Pada ahlil UMNo dan Melayu atas Pagoor sklian

    No Boboi No PejWang..!!
    No Nurul Izzah No PKR..!!

    Kuala Kubu Baru medan pemulaan melingkup barua barua DAP@LeeKwanYew..!!




    Kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Pasukan Malaysia Bawah 23 tahun main macam taraf Kampung Kampung...

    Menteri sukan dolu kaki demonstrasi ganas macam mana sukan bola sepak Nak maju

    Pemain nutralisasi sekadar standard taraf kampungan


    #nutralisasikampungulumanakauambilnihh

    ReplyDelete
  3. Pemain bola Malaysia Ni dah kalah tak payah nak nangis nangis lah... Rasa kelakar dan lucu pulak nengok nya depa nangis ...standard Kampung jer...


    Kah kah kah

    ReplyDelete