Thursday 23 May 2024

Sasaran sumpah laknat Najib turut mengenai Claire Brown



 Oleh Adam Malik


Sasaran sumpah laknat Najib turut mengenai Claire Brown.

Senarai yang terkena lafaz sumpah Datuk Seri Najib sudah boleh dikira lengkap sebaik sahaja Tun Mahathir dan Tun Daim diseret kemahkamah.

https://my-tv.online/2024/05/24/sasaran-sumpah-laknat-najib-turut-mengenai-claire-brown/


Tun Mahathir dengan kes RCI Batu Puteh dan juga kes pengistiyaran harta anaknya yang tidak mampu jawab dan Tun Mahathir pula yang menjawab seolah olah itu hartanya dan bukan harta anaknya.


Apapun “outcome” dari kes ini, satu perkara memalukan terhadap Tun Mahathir telah pun berlaku.

Baca sini - https://my-tv.online/2024/05/24/sasaran-sumpah-laknat-najib-turut-mengenai-claire-brown/



1 comment:

  1. BRICS: China Lambakkan Perbendaharaan AS Bernilai $74 Bilion dalam 7 Bulan

    Ahli BRICS China sedang melakukan lambakan kerana ia memunggah berbilion-bilion perbendaharaan AS dan hutang agensi dalam tempoh tujuh bulan lalu. Negara Komunis itu menjauhkan diri daripada ekonomi A.S. dan sebaliknya mengumpul tan emas dalam rizabnya.

    Morgan Stanley Berkata 'A.S. Dollar is King" . BRICS kata 'U.S Dollar Is Dead'. America Syarikat cemas dan gelabah bila US Dollar tidak laku dipasaran matawang dunia..!!

    Bank Rakyat China (PBOC) menerbitkan laporan yang menunjukkan bahawa negara itu memegang 2,250 tan emas pada 2024. Itu hampir $159 bilion nilai emas dalam rizab China manakala dolar A.S. sedang ditunjukkan pintu.

    Bank A.S. beri amaran pada BRICS, "Dolar Tidak Boleh Diganti". Bank Pelaburan Morgan Stanley Berkata ‘A.S. Dolar adalah Raja". (Dollar Is King)

    Jika BRICS membuang dolar untuk perdagangan, mata wang USD akan kembali ke tanah air yang membawa kepada hiperinflasi di Amerika.

    3 sektor di Ameeika Syarikat akan terjejas secara langsung jika BRICS membuang dolar untuk perdagangan.

    1. Perbankan dan Kewangan
    2. Teknologi dan Fintech
    3. Barangan Pengguna dan Runcit

    Dollar US mula melingkup, orang kaya Amerika dan rakyat Amerika Syarikat diancam kemiskinan tegar, muflis dan bangkrap..!!

    A.S. telah mengimport inflasinya ke negara lain selama bertahun-tahun dan pengembalian mata wang akan membawa kepada hiperinflasi di tanah air.

    Dari dolu lagi haku dah peringatkan Malaysia harus rapatkan diri dengan pakatan BRICS dan menjadi anggota tetap dalam BRICS...!! Tapi papangang apa dia tahu pasal ekonomi..!?

    Suma barang dinaikkan seperti yang dilakukan oleh Amerika Syarikat... Malang Malaysia pilih pemimpin bodoh ekonomi sebagai pemimpin..!!



    ReplyDelete