Monday, 29 April 2013

Enemy At The Gate : Sholom !!! Bila Puak Di Laknati Allah Doa Kan Nik Aziz.







Kami ingin menyiar kan siri siri berkenaan musuh yang nyata tetapi tidak dapat di lihat kerana kelicikan nya yang sudah di siap kan terlebih awal , tetapi kerana perkara ini bersifat urgent dan mustahak maka  kami kabar kan  bab yang  ini dahulu -

Di bumi ini semenjak di cipta sehingga kiamat nanti hanya satu sahaja kaum yang Allah turun kan makanan dari langit. Manna dan Salwa di turun kan kepada bani Israel dan tiada mana mana kaum lagi di bumi mendapat layanan sebegitu dari Allah.

Selain itu , kitab suci yang di baca oleh umat Islam berulang kali menyebut Ya Bani Israel, Ya Bani Israel. Begitu lah bicara tuhan dalam Kitab AlQuran kerana mahu menerang kan  siapa itu bani Israel dan apa dia tabiat nya.

Di Malaysia yang terdapat sebuah parti yang begitu bising perjuangan mulut dan air liur nya terhadap Islam, perjuangan bertaraf slogan dan retorik tanpa reality dan di iringi perbuatan, malah perbuatan pula amat berlawanan dengan ucapan lidah nya.

Apa yang di halang dan di tegah al quran , itu lah yang di laksana kan nya.Jika di dalam alquran memerintah  menjauhi maksiat, maka bukan sahaja maksiat di bela malah pelaku maksiat pula menjadi idola mereka.

Berkubu dan beranak pinak lah segala orang yang meliwat, kalwat dan  zina di atas nama “fitnah” , “aib” dan “lucah” sebagai perisai kelakuan.

Jika al quran menganjurkan persaudaraan sesama Islam, maka itu lah yang di tolak dan di elak kan nya dengan jawapan politik, hanya sebab yang menjawap itu memakai serban maka tidak lagi di persoal kan tindak tanduk nya.

Walau pun begitu bersungguh sungguh Nik Aziz mahu mem Potray kan diri nya Ulama , dan begitu juga parti PAS mahu mempormosi kan Nik Aziz sebagai Ulama tersohor dan terhebat tetapi nampak nya rencana Allah mengatasi rencana parti politik berbaju islam.


Betul sangat lah kata  apabila datang kebenaran yang bathil akan  gugur.Sekian lama menguna tipu daya melalui  logo , slogan dan retorik Islam tidak akan bertahan lama jika niat dan dalaman nya tidak sama dengan perbuatan.

Sebaik sahaja doa untuk kemenangan Pakatan Rakyat di buat oleh bani Israel yang di buat di Jerusalem , maka dengan secara rasmi perjuangan Nik Aziz melalui Pakatan rakyat di restui Israel.

Jika Tun Mahathir melalui UMNO di gelar anti-semite kerana di kenal pasti sebagai membantut dan menggangu rencana Yahudi, PAS pula di doa kan kemenangan nya melalui Pakatan Rakyat.

Nik Aziz dengan kejahilan dan kebencian nya terhadap UMNO tanpa di sedari nya telah membantu Israel dan tujuan nya.Jasa baik Nik Aziz memecah belah kan umat Islam serta membantu musuh Islam mmendapat restu bani Israel.Apabila orang orang Israel mendoa kan kemenangan Pakatan Rakyat yang mana PAS ada di dalam nya, maka secara lansung mereka restui perbuatan PAS dan Nik Aziz yang memecah belah kan Umat Islam.

Apa kah Israel sudah kenal pasti satu puak yang hilang kerana jumlah asal puak bani Israel yang melintasi laut merah  ada lah 12 , dan setelah di kira baru mendapati jumlah 11 dan puak yang hilang itu akan membawa kebenaran?

Maka yang membawa kebenaran mesti di halang , dan puak yang membantu menghalang dengan menjadi barua dan badut kepada proksi nya akan di doa kan kemenangan nya.


Pada video ini boleh di lihat mereka berdoa berlatar belakang kan logo “Arc of Convenant” yang kebetulan nya ada lah salah  satu siri Enemy At the Gate kami yang nanti akan di cerita kan.

Mereka berdoa kepada Elohim untuk kemenangan Pakatan Rakyat bagi mencapai cita cita kerajaan baru yang sujud kepada Iluminati.

Kejahilan ulamak terhadap Freemason, Iluminati serta gerakan sulit Zionist akan memakan diri umat islam.

 https://www.youtube.com/watch?v=qdQ2dARecE0

4 comments:

  1. BODOHNYA ARTIKEL,,, BUKANNYA NAK HUJAH BERNAS HANYA NAK MENUDUH PIHAK2 TERTENTU SEBAB TAK SEFAHAMAN,,, LAGI SEKALI BODOHNYA ARTIKEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engkau tu yg bodoh. Lepas ni ko sembah dajjal pulak.

      Delete
  2. Video di link di letak sebagai bukti

    ReplyDelete
  3. Pengakuan tulus dari saya sendiri IBU RUSDIANA.saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada KI KANJENG DEMANG,saya kerja sebagai PEMBATU HONGKONG selama 7 tahun di HONGKONG ,dengan gaji lebih kurang 2.jt /bln,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,apalagi setiap bulan harus mengirim uang dikeluarga di jawa barat, sudah lama saya mengetahui roomnya ini, juga sudah lama mendengar nama besar AKI, tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal seperti itu, jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng tetapi kemarin waktu pengeluaran, saya coba2 pasang angka 6D benar2 tidak percaya dan hampir pingsang,angka yang di berikan KI KANJENG DEMANG ternyata tembus, awalnya saya coba2 menelpon, saya bilang saya terlantar di HONGKONG, tidak ada ongkos pulang,terus beliau mebantu kasih angka 6D, lansung saya disuruh mendaptar jadi member mulanya saya tidak percaya, mungkin angka ini keluar, tapi dengan penuh pengharapan saya pasangin kali 100 lembar, sisa gaji bulan ternyata tembus….!!!sekali lagi terima kasih banyak KI KANJENG DEMANG, saya sudah kapok kerja jadi pembantu,rencana minggu depan mau pulang aja ke jawa barat,,buat AKI,saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI. yng berminak ingin minta angka goib silakan hubungi KI KANJENG DEMANG Di Nomr ini 081-234-666-039 terima kasih....????>>>ATAU KLIK DISINI

    ReplyDelete