Sunday, 20 July 2014

MH17 - Penyebab Perang Dunia Ke3 ? Turkey Dan Illuminati

The Road to World War III Runs through Ukraine. 




Pasti ada yang bertanya Ni apa kisah nya ni? 

Atas sebab kami terjumpa tajuk diatas lah kami tulis atikel ini.Kerana pesawat MAS MH17 jatuh di Ukraine.

Kami meronda segala blog, website dan baca atikel yang berkait berkenaan MH17.



Dan yang paling mengejutkan ia ada kena mengena dengan perang dunia ke3 yang bakal meletus secara tidak lansung.

Apa pun teori dari pelbagai sumber masih lagi bertaraf teori.


Ramalan tak ada dalam minda orang Islam.Dan orang Islam tidak amal mengikut ramalan.


Tapi ni bukan ramalan, ni analisa dari beberapa orang dari luar negara yang bukan warganegara Malaysia.


Jangan lah pula percaya bulat bulat , dari baca buku novel yang membuat kita kuat berangan elok lagi baca bahan sebegini.


Kita lihat dan perhatikan  analisa dari seorang agamawan luar negara  dulu.


Untuk ini sila panggil orang yang pandai baca bahasa Inggeris untuk terjemahkan jika tidak fasih bahasa Inggeris. (kita tidak suruh percaya pada hal ini, kita beri tahu awal awal supaya orang cetek minda yang suka buat keputusan tidak menuduh macam macam)







The Third World War will start with the conflict between Turkey and Greece.
- Jewish masons who are rulers over USA and European Union will force Turkish people into the war against Greece.
- In spite of Greek tremendous courage and resistance, Turkish attack will be devastating. Lots of Greeks and lots of their Russian and Serbian brothers in Christ who will volunteer to help Greeks will be dead.
- Turkey will charge deep inside Greece and will concur the most of the Greek territory.
- At the beginning, NATO and USA will not interfere into this conflict directly, but will give silent support for everything Turks do instead.
- The time will come that the world will think Greek people will vanish.
- A moment before it will be almost certain to happen, mighty Russia opens its cards in protection of Greek people and Orthodox Christianity. This takes everyone by surprise. Russian nukes are launched to Turkey.
- Darkness is covering Balkan peninsula and Near East. The World we know cease to exist again.
- At this point USA and EU join Turkey (or what's left of it) and declare global war against Russia and Greece.
- Vatican and the Holy Chair will announce Holy War against "schismatic" Orthodoxy.
- The war will be horrible. Burning people will fall from the sky.
- USA will suffer terrible defeat and will "blow up like balloon" (for whatever it means).
- Roman Catholic Church will never be able to return back to the positions it has today. Not even close. Its influence will be next to nothing.


Okay, yang penting nya di sebut negara Turkey sebagai pemula dan penyebab peperangan dan kemudian nya perang besar bermula kerana masing masing akan ambil posisi.


Yang ini kita ambil dari sumber lain pula, yang tidak ada kena mengena dengan kisah dalam tulisan warna merah di atas.





Meanwhile, the Russian military will bluster by moving its forces to high alert status. However, nothing will occur until the Ukrainian issue is resolved. If the Russians win, their Eurasian empire will challenge the US in Syria and Iran. If the Russians lose complete control of the Ukraine, a third world war could begin, as NATO would surely oppose a Russian military incursion. Remember, NATO ally Turkey is right across a small pond and it is amazing what one can learn when one can properly read a map.



Jadi walaupun kedua kenyataan merah dan biru dari sumber dan atikel berbeza dan ditulis oleh warga negara berlainan satu perkara yang penting di sini ada lah penyebutan nama Turkey.
Sambungan pada bahan berwarna merah -
- Russians will enter Constantinople, establish their own governor, but will give it all to Greeks later on green table.
- Greeks will hesitate to accept new territories at the start, but will accept them later and will rule over what used to be Turkish capital. Greeks will return to Constantinopolis 600 years after leaving it, as monk said.
- One third of Turks will lose their lives, one third will accept Orthodox Christianity and one third will move to live in "some deserts".
- Armenia will get its lands back.
- Kurd people will establish their own country.


Sungguh pun masalah Turkey ketika ini adalah kaum Kurd dipergunungan nya tetapi yang jelas adalah Turkey sebagai bahan bermula peperangan yang bakal mencetuskan perang dunia ke3.
Ini pun boleh jadi penyebab nya-

Erdogan warns Israel: Turkey can send warships to east Mediterranean at any time.




Selain itu kaitan MH17 dengan seluruh peristiwa di atas  seperti ditulis dibawah ini-
Many have claimed that The Illuminati carried out the attack as part of its longstanding masterplan to trigger a third world war and thus establish a New World Order ... chiefly because of the plane's links to the number seven.

Malaysia Airlines Flight MH17 was a Boeing 777 and made its maiden flight on July 17, 1997 - 17 years ago to the day, many theorists point out.

On top of that, July is the seventh month of 2014. Adding up the year's numbers (2+0+1+4) makes seven.



Ini pula dari ucapan Lagarde (kepala IMF) - dia bermain dengan angka 7 dalam ucapan nya.

'Now I'm going to test your numerology skills by asking you to think about the magic seven,' she told the audience.
She went on to point out that 2014 will 'mark the 7th anniversary of the financial market jitters', and will be the 25th anniversary of the fall of the Berlin Wall, 25th (2 + 5 = 7)'.
'Was Christine Lagarde trying to give a message about the #MH17 tragedy in her bizarre speech about numerology?' she tweeted.

Terkejut juga apabila dalam keadaan pesawat MAS kita ditembak pun ada kaitan dengan IIluminati.

Sama pula dengan atikel kami tulis dulu -
http://thechulan.blogspot.com/2014/03/tragedi-mh370-ini-lah-wajah-tangan.html

Seperti orang lain juga kita sedang membaca puzzle yang belum lengkap yang dapat mengisi ruangan kosong.Seperti orang lain kita cuba mencantumkan satu satu perkara untuk mengkaitkan dengan keseluruhan gambaran.

Baca pula tajuk dari laman beforeitsnews- MH17 Lies Already Falling Apart! Ukrainian Govt Mess up

Thursday, July 17, 2014 11:40


Dibawah ini juga adalah sesuatu yang menakutkan -
'The occult/illuminati connection to this plane crash are laid out in the video below and are absolutely stunning as the NWO (New World Order) attempts to start WW3 as their grip on power falls apart as the US dollar dies and on the same day TWA Flight 800 was shot down in 1996.'
The number seven is a figure that has long been associated with the clandestine group, who are said to view it as the essence of perfection. (MH17 penuh dengan angka 7)

Tapi ada pula atikel yang menulis begini -
World War 3 will begin with a surprise attack on Israel over the Palestinian and Jewish struggle for the land. Egypt will lead a coalition of Arab nations including Syria, Iraq, Sudan, and Libya, which will attack Israel immediately after the abomination of desolation in the rebuilt Jewish Temple on the Temple Mount in Jerusalem. The abomination of desolation takes place in the middle of the end-times 7 year period

Cuma bagi penulis blog ini , kebanyakan negara yang disebut diatas sudah hampir hancur dan pecah , Egypt, Syria, Iraq dan Libya sudah hancur, bagaimana mahu bangkit seperti dianalisakan.

Kami sebenarnya tiada konklusi kepada segala hal ini, dan hanya berserah kepada Allah sahaja. Tapi sambil itu sering mengintai keadaan keadaan yang boleh dijadikan petanda.

Adakah MH17 bakal menyebabkan peperangan dunia ke3?

Ataukah ada perkara yang kita tidak tahu yang sedang direncanakan untuk kita?

Apapun kita ambil jalan menunggu dan lihat. Itu yang terbaik.

21 comments:

  1. Lepas ni malaysia airlines jual semua Boeing 777 dan number berkaitan 7 ditukar

    ReplyDelete
  2. erm ok juga atikel ni, cuma saya tak setuju dgn pendapat pakar pakar tu.

    ReplyDelete
  3. mybe tkt.dgn ramalan ni yg menyebabkan ada pihak cmpur tngn dlm.negara egyp, libya, syria dn libya sehingga ngra2 tu hancur..tp igtlah" kun fayakun...negara2'ni akn bgn jgk 1'hari nt dn akn hpuskn israel

    ReplyDelete
  4. rasa nya ni bukan ramalan tapi analisa. sama seperti analisa lain nya. cuma kali ini membabitkan pesawa MH17 kita.

    ReplyDelete
  5. Bagi kita umat islam mungkin kita x ambil tahu pasal kepercayaan nombor-nombor ni. Tapi bagi penganut lain, mereka percaya dengan nombor-nombor ni sehingga adanya ramalan-ramalan tertentu yang menyimpang dengan agama islam ini bermakna kepercayaan nombor-nombor boleh dikaitkan dengan pekara mistik,misteri seperti dajjal,syaitan dan sebagainya sebagaikod rahsia (mungkin). Contoh seperti dibawah ini

    http://www.whats-your-sign.com/spiritual-meaning-of-numbers.html (LIHAT NOMBOR 3 DAN NOMBOR 7)

    http://www.biblestudy.org/bibleref/meaning-of-numbers-in-bible/7.html (7 DIPERCAYAI NOMBOR TUHAN)

    Kita yang beragama islam adalah syirik mempercayai benda-benda seperti ini. Tapi menjadi satu kelebihan bagi yang mampu mengkaji dan dapat tahu rahsia tentang disebalik nombor-nombor ini.

    ReplyDelete
  6. setuju kita tak perlu percaya , penulis blog pun kata jgn percaya, hanya utk kajian dan renungan dan penambahan pengetahuan saje.

    ReplyDelete
  7. kalau dilihat dari keadaan dunia yang kacau-bilau, keruntuhan nilai sosial dan ekonomi pada masa kini, mungkin kita sedang menghampiri peristiwa tersebut!

    ReplyDelete
  8. part constatinopele kne serang tu sbenarnya ade dlm hadith Rasulullah...check balek...

    ReplyDelete
  9. Yg tulis artikel guna dakwat merah tu bukan omputeh ke? "Concur"??? Or "conquer"???

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum ^_^
    menurut saya pembaca dari indo ^_^
    kejadian itu tidak ada hubungannya dengan nomor... namun jika dikaitkan dengan masalah illuminati itu entah secara kebetulan atau memang sudah direncanakan oleh pihak tertentu agar bisa sejajar antara nomor pesawat dengan tanggal/hari/bulan/tahun kejadian
    yang perlu kita awasi hanya pergerakan dari organisasi illuminati saja :)

    ReplyDelete
  11. yang warna merah tu ubahsuai dari hadis ni sama gak macam remalan nostradamus.... diubah suai dari hadis2..

    The same Hadith is narrated in Abu Dawood with some different words. The Prophet said: "You will make peace with the People of Rome and then you and they together will combat an enemy. You will be victorious in that battle. After that all of you will stay at a pasture, at that time a person from among the People of the cross will raise a cross then a Muslim will get angry and rise to him and push him away. Thereafter all the People of Rome get together and attack you under eighty flags…" [Abu Dawood]

    Imam Muslim narrates from Abu Hurairah reporting Allah's Messenger (may peace be upon him) as saying: The Last Hour would not come until the Romans would land at al-A'maq or in Dabiq. An army consisting of the best (soldiers) of the people of the earth at that time will come from Madinah (to counteract them). When they will arrange themselves in ranks, the Romans would say: Do not stand between us and those (Muslims) who took prisoners from amongst us. Let us fight with them; and the Muslims would say: Nay, by Allah, we would never get aside from you and from our brethren that you may fight them. They will then fight and a third (part) of the army would run away, whom Allah will never forgive. A third (part of the army), which would be constituted of excellent martyrs in Allah's eye, would be killed and the third who would never be put to trial would win and they would be conquerors of Constantinople. And as they would be busy in distributing the spoils of war (amongst themselves) after hanging their swords by the olive trees, the Satan would cry: The Dajjal has taken your place among your family. They would then come out, but it would be of no avail. And when they would come to Syria, he would come out while they would be still preparing themselves for battle drawing up the ranks. Certainly, the time of prayer shall come and then Jesus (peace be upon him) son of Mary would descend and would lead them in prayer. When the enemy of Allah would see him, he would (disappear) just as the salt dissolves itself in water and if he (Jesus) were not to confront him at all, even then it would dissolve completely, but Allah would kill him by his hand (Jesus) and he would show them his blood on his lance (the lance of Jesus Christ)". [Reported by Imam Muslim]

    ReplyDelete
  12. Perang dunia 3 mungkin akan tercetus..krn Israel sudah tidak selamat dan gagal memerangi Hamas..Hamas sudah bersiap perang besar-besaran yg akan tercetus dan kemenangan akan menanti mereka..

    ReplyDelete
  13. kita akan kembali ke sistem khilafah yg mana pemimpin lantikan Tuhan yang akan menghapuskan segala kekejaman ibarat hujan turun membasahi bumi dan mmbasuh segala noda dan dosa. apa pun, Islam will win. Tapi kita as individual, perlulah dari sekarang perbaiki diri..sbb zaman fitnah dajjal nti org yg paling lemah imanlah mudah murtad, tidak tahan seksaan, kemarau sehingga mengorbankan akidah dan mengikut dajjal..nauzubillah

    ReplyDelete
  14. Teori..teori...dan teori..

    ReplyDelete
  15. No wonder that day saya terbaca yang Israelis kalau tak silap mereka hanya mahukan seseorang seperti Al-fatih untuk membincangkan tentang gencatan senjata or something baru diorg akan stop berperang. If not mistaken Al-fatih yang perintah turki adalah yang paling terkenal, right?

    ReplyDelete
  16. kite kene ingat Hamas menuntut 10 syarat..skiranya syarat ini xdak dterima Israel..kmungkinan gencatan senjata xkn brlaku..Israel sbnrnya dlm dilema..sekiranya Israel gagal melenyapkan Hamas..maka Israel terpaksa mengorbankn lebih bnyk tenteranya..dan sekiranya Israel menerima 10 syarat Hamas maka Hamas mampu memerangi Israel pada masa akan datang..Perancangan jahat Israel telah banyak memusnahkn impian mrk sbnrnya..krn Allah adalah sebaik-baik perancang..janji Allah pasti..kebangkitan Islam ke 2 pasti akan brlaku..

    ReplyDelete
  17. wrong wrong wrong and totally wrong. if u pol want to delve into tinfoil conspiracy theory or end time eschatology , at least go read up and watch sheikh imran hosein's articles and videos. at least go study the subject from an expert and reputable scholar like him. seriously tone down the stupidity and ignorance and tackle the subject from an academic approach.

    ReplyDelete
  18. Sebagai org Islam, kesimpulan terbaik yg boleh kite buat berdasarkan al-quran, ialah Dunia Hampir Kiamat. Salah satu tanda kiamat ialah, apabila kemenangan berpihak pada orang Islam.

    Surah 17.Al-Isra'
    AL'ISRA' (Perjalanan di Malam Hari)

    Kehancuran Bani Israel Kerana Tidak Mengikuti Ajaran Taurat.

    4.Dan telah kami tetapkan terhadap Bani Israel dalam kitab itu: "Sesungguhnya kamu akan berbuat kerosakan di muka bumi ini (Palestin) sebanyak dua kali dan pasti kamu akan menyombongkan diri dengan kesombongan yang besar".

    5.Maka apabila datang saat hukuman bagi (kejahatan) pertama daripada kedua (kejahatan) itu, kami datangkan kepadamu hamba-hamba kami yang mempunyai kekuatan yang besar, lalu mereka bermaharajalela di segenap ceruk rantau dan itulah ketetapan yang pasti terlaksana.

    6.Kemudian Kami berikan kepada kamu giliran untuk mengalahkan mereka kembali dan Kami membantu kamu dengan harta kekayaan dan anak-anak dan Kami jadikan kamu kelompok yang lebih besar.

    7.Jikakamu berbuat baik (bererti) kamu berbuat baik bagi diri kamu sendiri; dan jika kamu berbuat jahat, maka (kejahatan) itu bagi diri kamu sendiri dan apabila datang saat hukuman bagi (kejahatan) yang kedua, (Kami bangkitkan musuh kamu) untuk menyuramkan wajah kamu, lalu mereka masuk ke dalam masjid (Masjid al-Aqsa), sebagaimana ketika mereka memasukinya pertama kali dan mereka mebinasakan apa saja mereka kuasai.

    8.Mudah-mudahan Tuhan kamu melimpahkan rahmat-(Nya) kepada kamu; dan sekiranya kamu kembali kepada (kederhakaan), nescaya Kami jadikan neraka Jahanam penjara bagi orang yang tidak beriman.


    Kalau kita ambil tahu pasal sejarah Islam, kita pasti tahu pasal Salehudi Ayubi berjaya menakluki Jurusalem daripada genggaman tentera salib di mana pada waktu tentera islam menang. Mungkin ketika itulah yg dimaksudkan pada ayat ke-5 surah Al-isra'..
    Kemudian kalau kita lihat apa yang berlaku sekarang di bumi Palestin, tentera-tentera Islam sedang bangkit untuk menentang Kaum Yahudi dan untuk mengambil balik hak mereka. Adakah sekarang ini keadaan seperti yang di ceritakan pada ayat ke-7 ?? Dan jika kita lihat kembali dalam isu MH17 yang berlaku pada tarikh 17/7. Tarikh 17 bersamaan dengan surah ke-17 (Al-isra'). Bulan 7 bersamaan dengan ayat ke-7 dalam surah ke-17. Adakah ini suatu kebetulan ?? Atau sememangnya Allahu ingin sampaikan sesuatu kepada kita ?? Sama-samalah kita berfikir. Wallahualam. 

    ReplyDelete
  19. aku suka peperangan26 February 2015 at 07:12

    aku harap perangbke 3 berlaku. biar semua kat malaysianni rasa susah. sama sama makan ubi kayu. kalau hidup kat dunia keje dengan duniankapitalis pastu berhutang buat hapa?

    ReplyDelete
  20. Do you want to be a member of Illuminati as a brotherhood that can make you rich for ever and it can also make your name famous and power to control people in high places in the worldwide.are you a Politicians, Musicians, Business Man/Woman, student, here is the wright place were your poverty we be end and opportunity to be a member of the grate Illuminati here the place were your story will be charge brotherhood.ever Illuminati brings you a talent in you and make you famous, as your wish and your benefits when you become a member of Illuminati is waiting for you.just in case you want to join you can contact us via email morganilluminatirich@gmail.com or call +254704881207

    ReplyDelete
  21. WELCOME TO THE GREAT BROTHERHOOD.
    Do you want to be a member of Illuminati as a brotherhood that will make you rich and famous in the world and have power to control people in the high place in the worldwide .Are you a business man or woman,artist, political, musician, student, do you want to be rich, famous, powerful in life, join the Illuminati brotherhood cult today and get instant rich sum of. 2 million dollars in a week, and a free home.any where you choose to live in this world and also get 10,000,000 U.S dollars monthly as a salary %2026
    BENEFITS GIVEN TO NEW MEMBERS WHO JOIN ILLUMINATI.
    1. A Cash Reward of USD $500,000 USD
    2. A New Sleek Dream CAR valued at USD $300,000 USD
    3.A Dream House bought in the country of your own choice
    4. One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination.
    5.One year Golf Membership package
    6.A V.I.P treatment in all Airports in the World 7.A total Lifestyle change 8.Access to Bohemian Grove
    9.Monthly payment of $1,000,000 USD into your bank account every month as a member
    10.One Month booked Appointment with Top 5 world Leaders and Top 5 Celebrities in the World.
    If you are interested of joining us in the great brotherhood illuminati satanic hand symbol contact us no +2348074100134 OR on our Email- Illuminatimoney66@gmail.com

    ReplyDelete