Sunday 15 January 2023

Khairy Jamaluddin mewakili pihak mana Ketika berada didalam Dewan Perhimpunan Agong UMNO 2022?

 


Apa sebenar nya masalah Khairy Jamaluddin Ketika berada didalam dewan Persidangan Perhimpunan Agung UMNO 2022?

KJ mewakili siapa Ketika berada didalam dewan?

Bagaimana pula KJ sahaja yang boleh nampak pengundi hantu atau perwakilan hantu sedangkan perwakilan lain tidak Nampak?

Atau apa sebenar nya motif KJ apabila nmengeluarkan kenyataan tidak bertanggungjawab?

Baca sini :Khairy Jamaluddin mewakili pihak mana Ketika berada didalam Dewan Perhimpunan Agong UMNO 2022? - My TV ONLINE (my-tv.online)

2 comments:

  1. Hanjing Lee Kwan Yew disini dan nak tunjuk jalan dan berlagak tunjuk pandai...

    Kerajaan Singapura bersetuju untuk meminjamkan pakar mereka bagi berkongsi pengalaman dengan Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT), kata Nga Kor Ming... pergi mampos dengan barua barua Lee Kwan Yew di Malaysia..!!

    http://kachipemas.blogspot.com/2023/01/nga-kor-ming-umum-berita-baik-pakar.html?m=1

    Sementara itu, di Singapura, keluarga super nepotisme ultra kiasu Lee Kwan Yew sangat kronik dengan kronisme dan nepotisme dalam semua bidang.

    Kerajaan Lee Kwan Yew sangat kronik kroni dan nepotisme dengan sikap kiasu yang sangat kejam.

    Orang Cina Malaysia tahu dasar meritokrasi Lee Kwan Yew adalah sistem 'meritokrasi' bodoh & berdarah bermakna, apabila membeli rumah HDB di Singapura, semua yuran guaman perlu dibayar kepada "Lee & Lee Associate", PM Lee & Syarikat keluarga. Dari zaman bapanya Lee Kuan Yew hingga ke hari ini.

    Jika S&P & legal dibayar ke atas syarikat kroni dan anak cucu Lee Kwan Yew , jika perkara ini berlaku di Malaysia sudah tentu PM Malaysia akan menjadi bom jangka kepada pembangkang di sini..!! Tapi 'barua' Melayu Lee Kwan Yew @ DAP buat bodoh aje tak kisah..!!

    Sila sebutkan sekor nama billionaire Melayu Made In Singapork atau Melayu Made In Singapork mengurus suatu GLC Singapork suma walaun barua DAP@Lee Kwan Yew tetiba jadi buta , pekak tuli dan bisu...

    Singapork... bila CEO Temasik Holding isteri Lee Tsian Long anak Lee Kwan Yew rugi lagi berganda ganda tiada seko pemimpin dan penduduk Singapura membantah dan desak letak jawatan.

    Akan tetapi dlm kes fitnah jijik 1 MDB semua barua Lee Kwan Yew @ DAP di sini terpekik terlolong baring atas jalan raya jerit tangkap Jho Low.. tangkap Jho Loh segera.

    Sampai sekarang pukimak Jho Loh lesap hilang..!! Zety, Taufik Ayman dan hakim Nazlan haramjadah yang depan lubang hidung pemimpin pun tak mampu ditangkap..!!

    Divert Isu Temasik Holding rugi beratus billion dng menghasut NGO dan Cina Singapura kempen BERSIH di Malaysia.. Melayu kena faham dari sekarang isu yg dibawa DAP sikit sebanyak utk kepentingan Singapura

    DAP hanya akan menang di kawasan majoriti besar Cina. Kawasan majoriti Melayu, DAP tidak laku, kecuali UMNO bersama DAP. Pastikan PN kuat di Semenanjung. Ultra kiasu cukup takut dengan kamu.

    ReplyDelete
  2. Tun Mahathir : Kita lihat sama ada Anwar akan selamatkan Zahid dari dibicara. Kenapa kau menulis pada hari rayuan Bossku di Mahkamah Persekutuan...!?

    Kenapa barua LeeKwanYew@DAP yang serah Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew ini menulis pada hari rayuan Bossku di Mahkamah Persekutuan..!? Macam sial saja bila otak korup fitnah jijik tua renta ini bila berbicara..!!

    Di bawah ini Tun sedang perincikan perjuangan UMNo yang dah tak ada kena mengena dengan Tun.

    Zahid Hamidi mengambil alih sebagai Presiden UMNO. Tetapi Zahid juga hadapi caj rasuah di mahkamah dan sedang dibicara.

    Walaupun UMNO menang di Melaka dan Johor tetapi dalam PRU 15 UMNO cuma dapat 26 kerusi.

    Apabila Najib tubuh 1MDB dan seleweng duit serta salah guna kuasa, menjadi wang tunai sebagai raja pun tidak berjaya menarik sokongan orang Melayu. UMNO hanya dapat 54 kerusi.

    Kita akan lihat sama ada Anwar akan selamatkan Zahid dari dibicara atau tidak. Apakah reformasi Anwar termasuk “The Rule of Law?”

    Zahid takut kalau dia tidak jadi Timbalan Perdana Menteri dia akan didapati bersalah. Sebab itu ia tidak benar pertandingan jawatan Presiden dan Timbalan Presiden dalam mesyuarat agong UMNO.

    Perincian Tun diatasi adalah satu hal yang langsung tiada kaitan Tun dengan UMNo setelah Tun dan Boboi berambos dari parti itu. Sepatutnya Tun jaga PejWang yang tak ada value yang di tubuhkan nya.

    Tun berbicara spt diatas sebab kes tuduhan Bossku sedang disebut semula di mahkamah Persekutuan rayuan hari ini..

    Sebenarnya orang tua celaka ini sedang divert perhatian rakyat tentang isu rayuan Bossku di Mahkamah Persekutuan supaya hanjing hanjing nya mengikuti arahan supaya kekal hukuman penjara terhadap perbicaraan yang tidak adil sama sekali terhadap fitnah jijik Bossku..!!

    Sampai sekarang Jho Low lesap bebas. Zety yang cuti sakit hingga 23 hari tak lagi dihadapkan ke mahkamah sebagai saksi.

    Macam macam alasan vertigo, migrin diberikan tapi boleh pulak hadir majlis makan malam bersama timbalan menteri.Taufik Ayman dan Nazlan haramjadah itu sampai sekarang bebas.

    Tun bersuara hari ini sebab takut rakyat bangkitkan isu Bossku ssbenarnya..!!

    #kaubelaPejWangkautujangansibukhalorg

    ReplyDelete