Tuesday 7 February 2023

Bawa Reputasi sebagai Perdana Menteri bawah kawalan Muhyiddin sukarkan Ismail Sabri untuk bertanding.

 


Oleh Adam Malik

Sehingga hari ini , mantan Perdana Menteri lantikan Tan Sri Muhyiddin Yassin Datuk Seri Ismail Sabri masih belum umum sama ada akan pertahan jawatan Naib Presiden UMNO atau tidak.

Mungkin DSIS masih memegang kartu nya rapat kedada dan hanya akan letak dimeja pada waktu yang sesuai.

Tambah lagi beberapa wajah baru akan turut bersaing untuk jawatan Naib Presiden , maka perkiraan yang teliti harus dilakukan oleh DSIS.

Baca sini :-Bawa Reputasi sebagai Perdana Menteri bawah kawalan Muhyiddin sukarkan Ismail Sabri untuk bertanding. - My TV ONLINE (my-tv.online)

2 comments:

  1. Dari dulu lagi aku dah habaq kat suma Malaysia perlu menyertai BRICS.

    Mungkin pemimpin Melayu yang ada dan Parti UMNo PAN dan PKR terdiri dari barua DAP@LeeKwanYew kutikel Israel Jew East Asia..!?

    https://moderndiplomacy.eu/2023/02/11/brics-reaching-out-to-peaks-the-next-wave-of-expansion/

    Momentum sebagai inisiatif BRICS+ China telah melahirkan aspirasi yang semakin meningkat daripada beberapa negara membangun terbesar untuk menyertai kumpulan BRICS.

    Kita suka tahu Brother Anwar Bin Ibrahim dari dulu rapat dah USA, Al Gore, LGBT Ismail Farouq IRI NED berpusat di Washington.

    Negara dari pelbagai geografi seperti Argentina, Turki, Arab Saudi, Algeria dan lain-lain telah menyatakan minat untuk menyertai BRICS.

    Negara-negara BRICS berikrar untuk meneroka kemungkinan melaksanakan langkah seterusnya ke arah pengembangan keahlian, dengan salah satu sasaran utama ialah keputusan mengenai kriteria ahli baharu.

    Dari dulu dah habaq Malaysia perlu sertai BRICS, gugurkan penggunaan Dollar USA tapi sah sekarang semua pemimpin Malaysia berkiblat pada little Israel di Asia Tenggara (Singapork) dah menjadi barua LeeKwanYew@DAP.

    Maka PRN Mei 2023 nanti ada saki baki pemimpin Melayu jadi sang barua barua LeeKwanYew@DAP yang perlu dilingkupkan seperti melingkupnya legasi Tun Mahathir Bin Mohamad..!!!

    #bawaotakbukanpisaubodohhh..!!

    ReplyDelete
  2. Tun Mahathir Mohamad mana ada telo nak saman sekarang... kuasa dah tak ada skg Tun Boboi Mokhzani Mirzan Marina tunggu masa jadi mangsa .... takkan LHDN tak semak cukai pendapatan ank Tun... campakkan suma anjing Tun di Pejabat AG skg maka Tun akan kepanasan dan mengamuk semula.... Brother aje yang tak ade telo sebenarnya ...

    Sapa yg demam sebenarnya.. Brother atau Tun Mahathir..cakap gebang jer lebihh


    krik..krikk..

    ReplyDelete