Monday 3 July 2023

UMNO gelap atau terang bukan lagi urusan Khairy .

 Sama ada UMNO gelap atau terang pasti sekali ia bukan urusan Khairy Jamaluddin lagi.

Sama ada UMNO tidak jumpa cahaya dihujung terowong pun bukan urusan Khairy lagi.

Namun, seolah olah ada tugasan yang perlu dilaksanakan atau misi arahan pihak tertentu , KJ terpaksa terus mengkritik ,UMNO.



Baca sin-https://my-tv.online/2023/07/03/umno-gelap-atau-terang-bukan-urusan-khairy/

3 comments:

  1. UMNo tak gelap dan juga tidak terang

    Cuma.....!!!

    Terang lagi bersuluh UMNO hanyalah macai DAP.

    Kenyataan Nga Kor Meng ini apa yang UMNo boleh buat... Nak undi kaum pendatamg atau secara nak pertahankan nilai Isle

    UMNo akhirnya berjaya menghadiahkan DAP@LeeKwanYee Dewan Merdeka, Dewan keramat UMNo keramat ini.

    Hidup Malaysian Malaysia..! Soal Raja Raja, hak kesamaan agama, hak kesamaan gender, hak murtad bertukar agama, hak setiap bangsa, soal bahasa, soal budaya, azan dan tulisan jawi, perarakan komunis, perarakan LGBT, pengiktirafan UEC, pilihanraya PBT, jual aset tabung haji dan banyak lagi yang di perjuangkan oleh komunis DAP@LeeKwanYew tentu akan berkumandang dan di pertahankan di Dewan Merdeka selepas ini.

    Hilang maruah dan akal budi hanya kerana merelakan diri menjadi pelacur politik. Perjuangan demi Agama, Bangsa dan watan tercinta hanya gumam yang laku di jual di depan kuda belang sendiri sementara komunis terus bertapak dan mencengkam menanam uri berduri lebih dalam, kukuh dan pasti terpatri.

    Dunia akhir zaman, umat akan mengikut dan menurut musuh Islam itu sehasta demi sehasta, sedikit demi sedikit namun kemudian walau masuk ke dalam lubang biawak sekali pun mereka tetap menurut kepadanya.

    Maka PRan June 2023 ini nanti maka kesemua saki Baki barua barua DAP@LeeKwanYew mesti dihapuskan secara total...

    ReplyDelete
  2. Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

    Akhirnya barua DAP@LeeKwan Yew yang baru lawan barua DAP@ LeeKwanYew yg dibakul sampahkan makin panass makin hott makin meletopp...!!

    Barua barua skliannn..!! Haah gadoh jangan tak gadohh..!! Dr Mahathir Mohamad mendakwa kerajaan pimpinan Anwar terikat dengan DAP kerana parti itu memiliki anggota parlimen yang ramai.

    “Ada dibahaskan (kata) kita tunduk kerana dokongan parti berasaskan Cina, DAP yang menguasai ( psstt baca ...Cina di Singapork Mr Lee Kwan Yew)

    Kalau kami gagal dulu ketika memimpin puluhan tahun, itu salah kamu; bukan salah pendokong kamu mengapa ekonomi Melayu tidak diangkat sekarang

    Anwar meminta Mahathir tidak menyalahkan kegagalan menangani permasalahan ekonomi komuniti Melayu dan Islam pada pihak lain.

    Anwar ulang cabaran, tuntut Tun M dedah segala aset diri, keluarga. Hurmm dolu kau ke yang terpekik terlolong fitnah ada 7 kotak bukti seleweng duit, bailout kroni dan memacam lagi.. Bodoh ke hapee PMx kite ni..!!

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang...

    Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

    Saya Ulanggg..
    Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

    PRN June 2023 ini masa terbaik utk pengundi Melayu' melingkupkan saki baki barua DAP@ LeeKwanYew dari tampuk kuasa negara..

    Haaahh tepokkkkk...!!

    ReplyDelete
  3. Dalam demokrasi setiap orang berhak beri pandangan.. dia si khairi cuma beri pandangan,
    setiap mereka yg layak mengundi berhak mengundi, tapi majoriti pengundi melayu merasakan mereka tidak berhak mengundi ph/bn, sebab ianya menjadi begitu kerana akal waras mereka mwrasakan mereka tidak berhak ditipu oleh ph/bn,..

    ReplyDelete