Monday 14 August 2023

PAS sudah tidak perlu ber “IMAM” kan Muhyiddin lagi.

 


PAS sudah tidak perlu ber “IMAM” kan Muhyiddin lagi.


Waktu terbaik Muhyiddin undur diri dan serah kepada Hadi.


PAS paling banyak kerusi dan PPBM sekadar menumpang PAS.

Sini -https://my-tv.online/2023/08/14/pas-sudah-tidak-perlu-ber-imam-kan-muhyiddin-lagi/



6 comments:

  1. umno perlu bubar ajalah

    ReplyDelete
  2. ph telah tidak memberi dana prn secukupnya pada umno di trg, kltn & kedah,
    mereka berbagi sesama mereka sahaja dana prn madani jadi sebab tu umno kalah teruk.
    tengok di k.baru kltn dgn dana byk ph menag satu kerusi, umno cuma menang di ladang ku li saja..
    jadi anwar kena letak jawatan dan bagi pm pada zaid.. baru ngam.

    ReplyDelete
  3. mulut2 senget mulalah komen sana komen sini, mengaku saja sudah kalah melayu dan islam tiada pisah ye melainkan yang senget

    ReplyDelete
  4. dah lama orang kampung takleh bukak tv, sebab bukak jer tv keluar muka "setan" tu kata mereka, bukan takat meluat jengkil tapi budak kecil pun ada yg tetiba jadi nangis2 bila terlihat muka dia... sampai ada yg demam2 bebudak2 kecik tu...
    sesekali terpikir.. dia tuh pelesit ker polong ker atau antu jenih aper la entah...
    dan tambah lagi ada satu lagi. . siwak simurid dier pun macam tuh jugak.. tertengok jer ader bebudak yang sampai jatuh jadi nangis2 takut.. .. bomoh jawa cakap munkin bebudak tu terpandang bayangan "gendurowo" antu jawa mata merah tersembul... tu yang bebudak jadi nangis tu.. sebab takut.

    "kesian dengan orang kampung, sejak ada pm & tpm ninggu antu..." kata dukun jawa yg turut bersedih sebab sejak prn nih banyak gambar2 mereka dua nih terpacak di merata2, sampai ader orang kampung beranak kecil kena siapkan "air tawar penawar" bacaan surah yaasin bagi direnjis kat muka kanak2 yg menangis kerana tersampuk kesan terpandang gambar atau video mereka yg dua nih.

    copy & paste.

    ......
    bala apa la sebetulnya sedang melanda mesia nih.

    ReplyDelete
  5. Kalaulah geng anwarinus dan kluster mahkamah tidak melakukan rampasan kuasa terhadap DS Ismail Sabri yg menjadi PM Umno dan menerajui Pru15 sudah pasti keadaan akan jadi berbeza.
    Tergamak mereka bersengkokol dengan dap, pan & pkr menjatuhkan PM Umno bagi menunaikan serakah diri sendiri, anwarbrahim, limkitsiang, matsabu serta yang lain nya dengan mengadaikan parti Umno pada golongan musuh yg menjadi tok dalang mereka.

    Sejarah akan terserlah dan tertulis bahwa zahid, mathasan, kalidnordin, joharigani, wanrosdi, anuar nasarah, matmaslan, fuad, jazlan, sharkar, isham, matsaid dan lain2 lagi bahawa mereka ini adalah pengkhianat terhadap Umno.

    Dibawah DS Ismailsabri Umno berkemunkinan terus menerajui kerajaan dengan beliau kekal sebagai PM, dan Umno sekurang2nya masih mempunyai sekurang2nya 65mp's,

    alas, nasi dan jadi bubur...

    ReplyDelete
  6. Kalau keluarga Zety tak terima macamana boleh buat pemulangan wang...!? Kikiki..

    Muhammad Shafee: Adakah awak tahu bahawa wang yang suami dan anak-anak awak perolehi melalui syarikat Cutting Edge adalah daripada 1MDB?

    Zeti: Saya tidak mempunyai sebarang pengetahuan mengenai akaun (syarikat) atau wang dalam akaun atau siapa pelaburnya. Saya tidak mempunyai sebarang pengetahuan.

    Muhammad Shafee: Takkan suami atau anak-anak awak tidak pernah memberitahu mengenai wang…

    Zeti: Tunjukkan saya buktinya. Tunjukkan kepada saya aliran keluar wang tersebut (ke dalam akaun syarikat Cutting Edge).

    Muhammad Shafee: Bila awak keluarkan kenyataan bahawa ahli keluarga awak tidak pernah menerima wang 1MDB, awak buat kenyataan tersebut tanpa mengetahui mengenai SD ini bukan?

    Zeti: Ini kali pertama saya melihat kandungan SD ini. Tetapi SD ini tidak pernah menyatakan mengenai menerima wang (1MDB) tetapi menyentuh mengenai pemulangan wang tersebut kepada pihak berkuasa.

    Hakim Sequerah: Tan Sri Zeti, adakah awak masih mengekalkan keterangan bahawa awak tidak mempunyai sebarang pengetahuan mengenai perkara ini.

    Zeti. Ya, Yang Arif.

    Saya ulangggg

    Bila Nak tangkap Taufik Ayman dan anak penyamun nya...!?

    ReplyDelete