Monday 26 February 2024

Kenapa PAS “Desperado” mahu bersama UMNO jika yakin tawan semua kerusi UMNO Pada PRU16?

 


Oleh Adam  Malik

PAS janda yang meroyan , tidak perlu jadi jurucakap UMNO.

Semakin hari PAS semakin terdesak mahu mencium tangan UMNO semula.

Jika sebelum ini Tuan Ibrahim Tuan Man berlagak sebagai jurucakap UMNO, hari ini Mursyidul Am PAS pula yang lebih sudu dari kuah hidung tak mancung pipi tersorong sorong bercakap bagi pihak UMNO.

4 comments:

  1. ROTHSCHILD SEDANG MENGUASAI MALAYSIA

    Rafah sedang hancur bom phosphorus sedang diletakkan di bumi Palestine. Rakyat Rafah kebulur makan daun daun dan rumput.

    Lord Jacob Rothchild dah mati semalam dah sedang menerima balasan apa yang kaum nya sedang lakukan di Rafah Palestine. Dia sedang menderita siksa kubur atas apa yang dia lakukan..

    Matinya Lord Jacob Rothchild membawa bersama mistri pesawat jumbo yang lenyap tanpa jejak, sistem komunikasi tiba-tiba putus, route yang dialihkan di tengah jalan; apa yang terjadi pada Malaysia Airlines MH370 menjadi misteri besar yang tak kunjung terjawab.

    https://zulsegamat.wordpress.com/2016/08/11/duta-iblis-dan-dajjal/

    Rothschild diduga menginginkan paten KL-03 micro-chip. "Perusahaan teknologi Amerika Serikat, Freescale Semiconductor (yang dikabarkan milik Rothschild) punya 20 staf senior dalam pesawat (MH370)-- yang baru saja meluncurkan perangkat elektronik tempur untuk sistem radar militer, sehari sebelum pesawat ghaib."

    Dengan hilangnya Malaysia Airlines MH370, triliuner Jacob Rothschild membawa rahsia hilang MH370 bersama nya di alam kubur menjadi pemegang paten semikonduktor penting. Kebetulan?

    Senjata utama Dajjal memecah belahkan umat Islam ialah “PEMBOHONGAN”. Pembohongan bermaksud “Dusta” itu adalah gelaran yang sinonim dengan Dajjal Laknatullah. Fitnahnya berpaksikan pendustaan yang hebat sehingga orang beriman pun akan hilang kewarasannya.

    Dajjal adalah raja di kerajaan rahsia di Segitiga Bermuda. Si laknat itu sedang berkonspirasi bersama Illuminati diketuai oleh Rothschild di sebalik kejadian-kejadian pelik yang berlaku di dunia ini. Antara kejadian pelik seperti serangan 9/11, MH370, MH17, QZ8510

    Begitulah kejahatan yang dilakukan oleh proksi Dajjal yang mengawal media dan menguasai Malaysia.

    Matinya orang beriman membawa kedukaan pada orang yang masih hidup tetapi matinya sesorang yang perangai jelek , jahat seperti penipu pembohong dan tidak beriman adalah keuntungan dan nikmat pada manusia yang masih hidup dibumi ini.

    Bukan saja Rothchild saja pembohong di Malaysia pun ada species asal buka mulut bohong. Perbuatan dan pembohongan akan dibawah bersama ke alam kuburnya... Get lost Baron Jacob Rothchild dan bumi Malaysia juga mungkin terima nasib seperti di Rafah suatu hari nanti...!!

    They create it, we play it. Master of puppets ….King Kong Puppet

    ReplyDelete
  2. Mata Wang Papua New Guinea lebih tinggi Dari RM Malaysia..?

    Sebab Ringgit jatuh sebab hang tak reti jaga negeri ini.. kah kah kah

    Dengan kuasa troll boleh lingkup kerajaan Papangang...!!

    1 USD = Ringgit Malaysia 4.77
    1 USD = Papua Kina 3.75

    Jangan kata nilai Kina Papua hampir menyamai Ringgit Malaysia. Itu satu penghinaan kepada Papua New Guinea.

    Kenapa nilai ringgit merudum rudum ...sebab hang tak reti jaga negara ini...

    Bangangggg

    1 PGK = Ringgit Malaysia 1.27
    1 MYR = Kina Papua 0.78

    Kina Papua lagi tinggi dari Ringgit.

    Kasi troll sama papangang..!!

    Saya ulannnngg....!!

    Banganggg..!!

    ReplyDelete
  3. Nak memburu kata kan saja nak memburu jangan nak memacam pulak...!?

    Rakyat sedang tunggu reaction dan action. Rakyat sedang menilai memerhati dan menunggu. Rakyat tak bangang dan rakyat tak bodoh hokeeeyy..!!

    Nevin Tan anak taikun Vincent Tan sah selamat dari sebarang hukuman tanam berkilo kilo ladang ganja. Jho Low mme sah lesap lepas kaya raya

    Sebab big boss Malaysia King Puppet adalah pemegang kedua terbesar saja saham 7 Elevan dan Stabak taikun Vincent Tan yang pandai lagi bijak sana menangguk keadaan..!!!

    Saya ulangggg saham ke 2 dalam 7e bukan utama hokeey. Kalau bigg boss perangai mcm ni alamat kena jual lah maruah Melayu mcm ni.

    https://vt.tiktok.com/ZSFSQfmQ8/

    Rakyat tak ada masa nak memburu, malah nak memburit pun tak cukup masa sebab rakyat buat dua atau tiga jenis kerja sehari.. kikikiki..!!

    Syarikat induk Starback merasuh anak2 raja dengan memberi jawatan2 penting dalam syarikat tersebut? Harap SPRM segera siasat? Heret pemberi rasuah tersebut kemuka pengadilan terbantut...

    https://vt.tiktok.com/ZSFSQ462T/

    Seronok jadi barua ternama kena jolok dengan saham terduduk bangang semuanya... Pemegang saham ke 2 tertinggi ajer bukan saham majority penuh pun...

    Dahulu penjajah British selalu menyogok raja2 dengan memberikan hadiah2 mewah dan sebagainya? Betul ke? Hapraknya perangai Melayu Kayangan.!! Kalau betul harap ianya tidak berulang... kah..kah..kah.

    Betul kah stabak rasuah Malayu kayangan dengan hanya rasuah jadi pemegang saham ke 2 terbesar..!?

    Helok memburu dimulakan rasuah di stabak. Sebab itu dari dolu dah peringat kerajaan dan kaum Melayu kena ujudkan beratus ratus billionaire orang Melayu. Kalau Melayu Kayangan berperangai mcm ni mme nak kena jual lah bangsa sendri..!!

    Bunga bunga wayang sambil geli geli memburu sambil nak memburit dah mulai nampak...!!! Nak memburu ka atau nak memburit sebenarnya nih....!? Cer citer cer habak mai betui betui..!!

    #gebangjerlebih

    ReplyDelete
  4. Memburu sambil Pha Chu Cheng...!?

    Rakyat sedang tunggu reaction dan action. Rakyat sedang menilai memerhati dan menunggu. Rakyat tak bangang dan rakyat tak bodoh hokeeeyy..!!

    ReplyDelete