Sunday 10 March 2024

PN terus sanjung “Kluster mahkamah”

 

 



Bagai sireh pulang kegagang begitu lah juga kembalinya kisah Kluster mahkamah Parti Bersatu yang diketuai oleh Muhyiddin Yassin

Jika sebelum ini , Ketika Ahmad Zahid didakwa dengan pelbagai tuduhan rekaan Tun Mahathir dan mungkn ada campurtangan Muhyiddin juga, Ahmad Zahid teruk diserang oleh pihak Perikatan Nasional dan parti PAS supaya berundur dan letak jawatan.

Baca sini -PN terus sanjung “Kluster mahkamah” - My TV ONLINE (my-tv.online)

2 comments:

  1. Kah kah kah... wahhhh terkinja kinja la walaun suma bila Papa kata Malaysia meraih komitmen pelaburan tertinggi dalam sejarah berjumlah RM170 bilion daripada pelabur China.

    Komitmen tu Kira komfirm ka...!? Dah Pasti ka komitmen tu... Kalau dah Pasti pasai hapa hengget sampai 1.USd = RM4.80...!?

    Ia hasil daripada 19 memorandum persefahaman (MoU) yang dimeterai antara syarikat Malaysia dengan China, di sini, sebentar tadi.

    Perdana Menteri, ia sekali gus menunjukkan keyakinan China, khususnya pelabur dari negara itu terhadap ekonomi Malaysia.

    "Ini adalah rekod tertinggi kepada negara, yang mana kami sudah mencapai komitmen sebanyak RM170 bilion pelaburan.

    Exchange rate today...RM vs KINA Papua New Guinea...

    Malaysian ringgits to Papua New Guinean kinas today . Convert MYR to PGK at the real exchange rate Amount 1,000 MYR Converted to 803.36

    PGK
    1.000 MYR = 0.8034 PGK
    Mid-market exchange rate at 11:26 date 11.3.2024

    Minggu lepas Papa baru balik dari Australia umum kerajaan Australia mohon melabur 20 billion. Tetiba bank utama Australia iaitu ANZ Bank jual kepentingan 16.5 % saham dalam AmBank..

    Memalukan sungguh memalukan... Teringat kata kata arwah "Malu saya kalau saya dilantik jadi PM tapi tak tau jaga negara ini..."

    Kita tunggu papa balik dari German brapa billion kilo papa bawa balik kah kah kah...!!

    Selagi papa boleh goreng hangus, selagi boleh konar baring sampai nampak jubo sekali pun papa goreng lah...

    Mana yang faham faham lah kecuali walaun walauntit PKR , DAP dan Melayu Kayangan tanjak panjang dan topi badut lebar telinga gajah... Kah kah kah ...!!

    #PapaGorengSelagiBolehHaahh..


    ReplyDelete
  2. Wooiii NGo Arifin Abu Bakaq..wooii walaun who's bangang now...!? Species berak tak cebok ni main sental macam tokey demonstrasi depa

    Hang la nih dah jadik kerajaan yang hang pi guling guling ataih jalanraya tu pasai apa...!?

    https://vt.tiktok.com/ZSFf5RxAj/

    Jurucakap NGO ‘Pulangkan Duit Rakyat, Ariffin Abu Bakar berkata, rakyat juga mempunyai hak untuk mengetahui hal yang sebenar jika dakwaan yang disabitkan itu berkait dengan duit rakyat.

    https://vt.tiktok.com/ZSFf5NSyd/

    Hang dah jadi kerajaan hang pi lah cari jalan cmner depa nak pulangkan duit yg hang terpekik terlolong kat jalan raya pasai apa ..!?

    https://youtu.be/ONqU4KsGyrY?si=esHJwi8Nopbwbjkv

    “Sekiranya betul mereka terlibat dengan skandal (kewangan), kita minta untuk pulangkan duit rakyat agar kami tidak tertanggung dengan harga yang tinggi dan ringgit makin jatuh.

    Harga barang tinggi dan ringgit makin jatuh dan Harga barang akan turun jika rompakan hasil negara dihentikan - NGo tu senada dengan Anwar

    https://vt.tiktok.com/ZSFSvNPvX/

    Ini formula baru ka..!?

    Atau formula nak kona baring asal bukak mulut ja mohong bukak mulut ja mohong...!?

    https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2024/02/1213149/harga-barang-akan-turun-jika-rompakan-hasil-negara-dihentikan-anwar

    Papanon dah bagitau hang Datuk ka, Datuk Seri ka, Tan Sri ka, Tun ka, hang baik kita salute (hormat) hang rompak kita tangkap sumbat dalam penjara.

    Persoalan nya takdak sekor pun yang halang Tan Sri ka, Datok ka, Puan Sri ka yang rompak kekayaan negara. Rakyat personalkan Wak Jahit 47 rasuah, keling paria rompak puluh juta , Nurul Izzah kerja 3 Hari seminggu gaji 35 ribu sebulan suma tu Papanon nak campak ke mana...!?

    Anwar menegaskan, sekiranya rompakan terhadap hasil negara dapat dihentikan, harga barang yang melonjak tinggi juga dapat diturunkan. Saya ulangggg.. ini formula baru ka..!? Nurul kerja 3 hari seminggu gaji 35 ribu sebulan hagak hagak harga barang boleh turun kottt..!!!!

    Jadi saya minta kawan-kawan faham mengapa ada kes saya tidak mahu tolak ansur, hang (awak) makilah berbakul-bakul pun, serangla guna apa pun tetapi saya tidak akan bertolak ansur dari perompak (hasil negara).

    Mana ada rakyat nak maki berbakul bakul membabi buta saja.. hang hingat rakyat Bodo nak maki membabi buta..!?

    Saya ulannnngg...!!

    Rakyat maki pasai hang tak reti nak jaga negara ini.... Bangangggg...!! NGo tongong Species berak tak cebok ni main sental macam tokey demonstrasi depa

    #NGOtuhtakseriklagikenakencing

    ReplyDelete